Friday, October 28, 2016

SOTONG KHAIRUDDIN MACAI MAHATHIR KELUAR PARTI BERSATU MERAJUK

Keluarnya Khairuddin telah mencatatkan Malaysia book of record yang baru bagi parti paling cepat berpecah belah selepas ditubuhkan selain pemimpin paling cepat keluar parti hanya selepas 67 hari. Alasan yang digunakan pula amat unik kunun untuk fokus kes mahkamah hehehe kamon lah bro... peliwat ANUwar BERAHIm dalam penjara pun tak keluar parti atau letak jawatan steady ja turun naik mahkamah hehehehe... ko yang free sokmo berteman tido artis pula yang terlebih susah hati.... hehehe

Datuk Khairuddin Abu Hassan sekali lagi mencipta rekod apabila mengumumkan keluar Parti Pribumi Bersatu Malaysia (PPBM) berkuat kuasa serta-merta pada malam ini.

Pada 22 Ogos lalu, Khairuddin telah membuat u-turn apabila menarik balik kenyataannya sebelum ini yang tidak mahu menyertai PPBM dengan menyerahkan borang keahlian menjadi ahli parti baharu tersebut.

Ini bermakna, Khairuddin menjadi ahli PPBM lebih kurang 67 hari sebelum beliau membuat keputusan drastik keluar daripada parti itu.


Teman teringat pesan pokcik belah atuk dulu... kalau sesuatu tu dimulakan dengan niat baik maka baiklah kesudahannya... dan kalau sesuatu itu dimulakan dengan niat jahat, haloba dan dendam maka buruklah kesudahannya... janji Allah itu pasti... kebenaran pasti mengatasi kebathilan... percayalah

kesian perancangan memboneka dan spin persepsi sudah menuju kehancuran... maklumat lanjut sila layari NYANYOK DOM COM




https://aidcnews.wordpress.com/2016/09/30/khairuddin-soal-muhyiddin-bila-lagi-nak-lantik-timbalan-presiden-ppbm/
http://sejarahmelayu.blogspot.my/2016/10/ppbm-semakin-kelaut-khairuddin-sendiri.html

No comments:

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

PENAFIAN

Laman ini tidak bertanggungjawab atas hasil penulisan yang dipetik dari sumber lain serta manipulasi pihak lain yang menggunakan bahan yang disiarkan disini. Laman bertujuan mengumpul maklumat sebagai saluran informasi dan media alternatif mencurahkan idea demi negara.