Friday, October 14, 2016

MAHATHIR NYANYUK DOT COM LEMAH SEMANGAT SEBAB TUKAR TUKANG MASAK KINI FITNAH JUAL PROTON

Mahathir menuduh kerajaan sekarang cuba menghapuskan legasi nya dengan buat cerita sedih bab proton lah, bab anak kesayangan beliau di BOBOI lah... dan yang paling sadis cerita tukang masak pun nak jadi isu.... 

Rasanya elok ja terpacak KLCC di tanah bekas kelab lumba kuda yang buat kroni mahathir kaya raya sapai sekarang... megah berdiri ja putrajaya tanpa kena lelong seperti kata PAS... dekat litar sepang yang anak dia jadi pengerusi ada ja perlumbaan kete dan moto berjalan... malah proton beroperasi seperti biasa siap lancar dah 3 model baru MACAM yang MAHATHIR umum sebelum ni... ada apa2 berubah or berlaku cubaan nak hapuskan legasi Mamak Karala ni hehehehe???



APAKAH kerana tidak mahu menjadi boneka mahathir utk terus berkuasa di balik tabir salah?

APAKAH kerana menubuhkan 1MDB seterusnya dapat menghapuskan manopoli kroni beliau yang merugikan wang rakyat berbilion itu salah?

APAKAH kerana menangguhkan atau menyemak semula projek yang merugikan wang rakyat yang dijanjikan kepada kroni mahathir itu salah?

APAKAH kerana berkecuali dan tidak memberikan laluan "fast track" kepada si BOBOI mukeriz yang lembab dan tidak berkarisma untuk jadi TPM dan seterusnya PM itu salah???

APAKAH MEMBERI SOFT LOAN sebanyak 1.5 Billion kepada PROTON itu tandanya nak jahanamkan proton seperti kata Mahathir mamak karala nyanyuk dot com????

Sudahlah Mahathir... kalau dulu bolehlah dia perkuda dan memanipulasi rakyat sewenangnya... ya dia licik mencatur gerakan... lain yang dikata lain pula tindakannya serta lain pula matlamatnya... itulah mahathir sampai ke penghujung usia masih berpolitik DEMI Menaikkan si BOBOI MUKERIZ jadi PM muahh muahh... anak kesayangan lah katakan hahahaha...

Moga mereka yang dah lama giler jadi penjilat dan pemakan dedak mamak karala termasuk juga macai dan pengikut banduan peliwat sedar hal ini dan isu sebenar yang di spin dan di manipulasi....




"Tujuan Najib ialah supaya Proton bankrap dan boleh dijual dengan murah. Nama saya tidak boleh dikait dengan Proton. Proton hendaklah dijual kepada orang asing 100 peratus supaya industri kereta nasional dihapuskan. Hanya kereta import sahaja yang boleh dijual di Malaysia. Jangan ada apa-apa yang dimula oleh saya. Biar hancur industri tempatan asalkan Najib puas hati." - Sumber - Malaysiakini.


Sebaliknya dalam berita The Star Business News lain pula hasrat kerajaan sekarang berkaitan proton...
Just a week after giving an ultimatum in terms of what Proton must do to receive more Government funding, the Cabinet yesterday approved a soft loan of RM1.5bil in which a bulk of that money will be used to pay its vendors.
The Government also says a number of conditions will be imposed on Proton to rehabilitate the company. The statement by Minister of International Trade and Industry Datuk Seri Mustapa Mohamed says Proton needs to convince the Government its new business model is progressive and competitive.
Among the fresh conditions imposed on Proton is the need to draw up a turnaround plan, a way to expand its market domestically and internationally, and a tie-up with a well-known strategic partner that will help in research and development to help the national carmaker to become competitive in international markets.

No comments:

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

PENAFIAN

Laman ini tidak bertanggungjawab atas hasil penulisan yang dipetik dari sumber lain serta manipulasi pihak lain yang menggunakan bahan yang disiarkan disini. Laman bertujuan mengumpul maklumat sebagai saluran informasi dan media alternatif mencurahkan idea demi negara.