Friday, October 14, 2016

EZAM MOHD NOOR RAMPAS GELARAN MAHARAJA KATAK DARI IBRAHIM ALI TERKINI LOMPAT MASUK BERSATU

Lama dah kami kata UMNO akan CELAKA membela barua macam Ezam dan pengkhianat yang lain ni tapi korang tak percaya.... siap dijunjung, disanjung dan dipuja bila masuk UMNO balik siap bagi dedak extra dengan jawatan tinggi cewahhhhhh... yang setia berjuang dan mempertahankan UMNO ni melopong dapat tengok jelah...

Macam dalam UMNO dah tak ada pimpinan pelapis yang setia, yang dah berkorban bermacam dan memiliki keupayaan.... BARUA pengkhianat ni juga yang kau hargai... yang setia separuh nyawa kau sia-siakan.... Tengok sekarang kan kau dah kena MAIN BANGSAT hahahaha... ke resipi nak berjaya dalam UMNO kena jadi barua pengkhianat baru lah dapat pengiktirafan dan penghargaan????

Sampai sekarang kami di IdealisMalaysia tak percaya Maharaja Katak EZAM ada 6 KOTAK rahsia kerajaan yang kununnya mendedahkan SEGALA-GALANYA... hahahaha... punya bodoh Najib dan UMNO boleh terpercaya kikiki... bagi gaji beribu2 tu tiap bulan2... tapi satu habuk sumbangan dan hasil pun tak ada selama Maharaja Katak EZAM di bela... benar satu kebodohan yang terbukti!!!

Ohhh... kami tau... Maharaja Katak EZAM masuk BERSATU sebab nak pulangkan 6 KOTAK RAHSIA tu pada MAHA FIRAUN MAMAK KARALA nyanyuk dot com kut.... hehehehe yelah kan ambil tak minta izin kena la pulangkan dengan cara baik... ye tak??? ehhh baru perasan... yang Zahid Mat Arip tu senyum lebar tu kenapa??? apakah sebab bahakl dapat extra dedak ke lepas Maharaja Katak EZAM masuk nanti hehehehe....

2 comments:

ali along said...

Nama blog ko ni tak sesuai..tukar kepada penjilat najis najib lg baik..buat malu je.idealis kepala bapak ko.

ali along penjubo said...

ehh penghidu dan penjilat jubor anwar dan mader mamak karala suda mara laaa... apa lambat makan ubat dedak ke hehehehe...

ke lama tak dapat then jadi ketagih bau najis dari lubang jubor anwar peliwat yg sekarang kat penjara... kikikiki

mesti kepala bapak kau pun sama macam kau kan hehehehe... kaki penjilat jubo tu yang tak dapat berfikir dengan betul waras dan melihat perkara sebenar dibalik ribut fitnah spin dan pembohongan...

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

PENAFIAN

Laman ini tidak bertanggungjawab atas hasil penulisan yang dipetik dari sumber lain serta manipulasi pihak lain yang menggunakan bahan yang disiarkan disini. Laman bertujuan mengumpul maklumat sebagai saluran informasi dan media alternatif mencurahkan idea demi negara.