Wednesday, December 17, 2014

NEGERI DAN RAKYAT SELANGOR BAKAL MENDAPAT BALA DAN LAKNAT ALLAH SWT BILA MB AZMIN SOKONG KALIMAH ALLAH DI CEMAR KAFIR HARBI

Rakyat Selangor beragama Islam dan kuat mengamal nilai ISLAM serta menyokong PAS pasti gembila memiliki Azmin Ali sebagai MB... Hari ini dan semalam langit selangor nampak nya kelam dan mendung... mungkin petanda rahmat MB Selangor menyokong Kalimah Allah digunakan KAFIR HARBI LAKNATULLAH... Tahniah dan teruskan sokong dan undi Pakatan Rakyat... bak kata orang tua-tua... makan boleh sebarang makan... tapi silap buat keputusan.. tanggunglah...

Rindu Tuan Guru Haron Din...

Janji Dr. Haron Din mempertahankan penggunaan kalimah Allah mendapat sokongan akar umbi penyokong PAS dan UMNO

SEBALIKNYA AZMIN PERTAHAN DAN REDHA GOLONGAN KAFIR LACUR DAN CEMAR KESUCIAN KALIMAH ALLAH



Menteri Besar, Mohamed Azmin Ali menyokong tindakan Penasihat Parti Keadilan Rakyat (PKR), Datuk Seri Anwar Ibrahim yang mahukan pihak berkuasa agama dan orang Islam tidak menghalang bukan Islam daripada menggunakan kalimah Allah.

BENAR KAH PAS SEBENARNYA SETUJU???

Menurutnya, pendirian tersebut merupakan ketetapan yang telah dipersetujui oleh kepemimpinan tertinggi pakatan pembangkang termasuk Pas.

Itu (penggunaan kalimah Allah oleh bukan Islam) adalah pendirian pakatan pembangkang termasuk Presiden Pas sendiri yang telah membuat kenyataan bahawa Islam tidak melarang orang bukan Islam menggunakan kalimah Allah,” katanya.

Beliau berkata demikian ketika ditemui pemberita selepas menyampaikan cek saguhati kepada pembeli projek terbengkalai Taman Bukit Impian di sini hari ini.

  
 AZMIN NAMPAK BERNIAT MAHU CABAR SULTAN DAN RAKYAT SELANGOR

Rabu lalu, Anwar ketika berceramah dalam program anjuran Suara Rakyat Malaysia (Suaram) di Pulau Pinang menyokong bukan Islam di negara ini menggunakan kalimah Allah dan katanya pihak berkuasa dan umat Islam tidak boleh menghalang perkara berkenaan.... KLIK SINI - ANWAR SETUJU LACURKAN KALIMAH ALLAH

Dua hari kemudian, Ketua Menteri, Lim Guan Eng tampil dengan pendirian sama dan mendakwa orang bukan Islam di negeri itu boleh menggunakan kalimah Allah kerana enakmen yang ada hanya terpakai kepada orang Islam.
Utusan

MUNGKIN KAH AZMIN BERMAKSUD DIA MAHUKAN INI DI SELANGOR DENGAN MENYOKONG KAFIR HARBI DI DI PULAU PINANG

Malaysian Insider - Kami akan terus guna kalimah Allah di gereja Selangor, kata paderi|Dec 27 2013

No comments:

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

PENAFIAN

Laman ini tidak bertanggungjawab atas hasil penulisan yang dipetik dari sumber lain serta manipulasi pihak lain yang menggunakan bahan yang disiarkan disini. Laman bertujuan mengumpul maklumat sebagai saluran informasi dan media alternatif mencurahkan idea demi negara.