Wednesday, August 21, 2013

BANGSA CINA MEMANG HARAMJADAH DATANG MAJLIS TUN MAHATHIR TAPAU MAKANAN PUAS-PUAS LEPAS TU BANTAI KUTUK TUN



Ini "screenshot" satu akaun Twitter yang tidak berpuas hati dengan perjalanan Rumah Terbuka Aidil Fitri Tun Dr Mahathir, hari ini. Akaun yang menggunakan nama Decimus Chan ini (boleh agaklah bangsa apa?) telah "deactivate" akaun beliau disebabkan telah menerima kritikan yang hebat daripada penyokong-penyokong Tun Dr Mahathir sejak posting ini disiarkan pagi tadi. 

Entah apa gerangan ketidakpuasan hatinya tiada siapa yang tahu. Tiada siapa yang memaksa beliau datang untuk beraya di rumah Tun. Sudahlah datang makan "free", lagi mahu banyak bunyi. Lu pergi kedai sajalah makan. Lu ingat Tun mahu layan lu seorang sahajakah? Kalau lu rasa makanan tidak cukup, gua kasi you tahu kenapa. 

Lensa kamera sempat merakamkan adengan yang cukup menjelikkan seperti di bawah. Gambar diambil di tempat yang sama iaitu Rumah Terbuka Tun. Seorang lelaki tengah sibuk membungkus makanan ke dalam plastik. Lu tak mahu tanya ini bangsa apakah lelaki di bawah Decimus Chan?
 
 
ORANG TAK HABIS MAKAN LAGI DIA BANTAI BUNGKUS PULAK... INI MEMANG PERANGAI CELAKA CINA... MUKA BABI JENIS TAK MALU... TAK FIKIR ORANG LAIN... CINA MAKHLUK PARASIT MEROSAKKAN MALAYSIA... BALIK CHINA LAH OIIII!!!!

1 comment:

Anonymous said...

Tok Pek Kong Said:

Cina makan semua benda berkaki kecuali Kaki meja dan Kerusi...Cina makan semua benda terbang kecuali kapalterbang!!

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

PENAFIAN

Laman ini tidak bertanggungjawab atas hasil penulisan yang dipetik dari sumber lain serta manipulasi pihak lain yang menggunakan bahan yang disiarkan disini. Laman bertujuan mengumpul maklumat sebagai saluran informasi dan media alternatif mencurahkan idea demi negara.