Friday, July 5, 2013

BETAPA SERONOKNYA SUKA-SUKA TUKAR MENUKAR KERAJAAN TAK SUKA JOM DEMONSTARASI DAN MERUSUH

Bukti menunjukkan Rakyat Malaysia AMAT BIJAK berbanding rakyat MESIR, IRAQ, TUNISIA, LIBYA YAMEN... Kerana apa DISEBALIK...

Rakyat dijanjikan KEHIDUPAN LEBIH BAIK
Rakyat dijanjikan KEBAJIKAN YG SEGALANYA FREE DAN DITANGGUNG
Rakyat dijanjikan DEMOKRASI SEBEBASNYA MELANGKAUI AKAL
Rakyat dijanjikan EKONOMI MELIMPAH RUAH SEMUA KAYALAH
Rakyat dijanjikan KESAMARATAAN YANG PALING RATA
Rakyat dijanjikan KEBEBASAN IKUT SUKA HATILAH NAK BUAT APA

Rakyat dijanjikan SEGALA MACAM YANG TERBAYANG BOLEH DIJANJIKAN bukannya sebuah JANJI YANG MAMPU DITUNAIKAN

KERANA BAGI "MEREKA" yang paling PENTING dan UTAMA kerajaan sedia ada WAJIB HARUS DAN MESTI "ditumbangkan"

Rakyat DISUAP dengan BERITA BOHONG, FITNAH dan PENIPUAN malah sanggup memanipulasikan maklumat dan mencipta bukti bohong serta PERSEPSI fitnah agar RAKYAT MENOLAK kerajaan sedia ada... ya MATLAMAT MENGHALALKAN CARA!!!

MALAYSIA BERTUAH!

Kerana apa??? walaupun "MEREKA" memperlakukan perkara di atas sewenangnya dalam PRU13 lalu kepada rakyat Malaysia... Rakyat  Malaysia waras dan mampu berfikir panjang dengan mengetepikan emosi lantas mengekalkan kerajaan sedia ada... kecuali Satu Bangsa RASIS dan TAK TAHU BERTERIMA KASIH.

Kepada yang terpengaruh dan terperdaya mengundi dan menyokong pembangkang ambillah ikhtibar dan pengajaran bahawa 

1. TIDAK SEMESTINYA perubahan dan pertukaran itu membawa kebaikan atau lebih baik malah mampu mengundang CELAKA dan BENCANA. Lihat apa telah di MESIR semalam... kerajaan yang ditegakkan konon atas nama demokrasi TULEN yg bertunjangkan rusuhan dan darah rakyat di TUMBANG... mana keamanan, kestabilan dan semua janji semasa menumbangkan Presiden Husni Mubarak dulu??? Sekarang Mursi pula ditumbangkan. ketidak satbilan dan kesengsaraan terus menerus berlaku bukan sahaja di MESIR malah IRAQ, TUNISIA, LIBYA YAMEN natijah konon mahu perubahan yang akhirnya membawa kepada kesengsaraan.




2. Kerajaan BARU TIDAK SEMESTINYA mampu menunaikan segala JANJI MELANGIT yang ditaburkan malah DIMALAYSIA terbukti - "mereka" berjaya menubuhkan kerajaan negeri dan untuk menutup kegagalan mereka menunaikan janji "mereka" berkata "MANIFESTO bukan JANJI". Gagalnya menunaikan "JANJI" maka rakyat tidak akan dapat "menikmati perubahan" yang konon menumbangkan kerajaan akan merubah segalanya menjadi lebih baik lagi. Contoh paling KLASIK apabila rakyat jepun mengundi dan menumbangkan Parti LDP dengan memberikan kemenangan kepada DPJ namum kemudiannya pada pilihanraya 2012 lalu memberikan semula undi dan kemenangan kepada LDP kerana gagalnya DPJ menunaikan janji yang ditabur konon dengan tumbangnya LDP kehidupan rakyat jepun lebih baik.


Japan’s main opposition Liberal Democratic Party's (LDP) leader and former Prime Minister Shinzo Abe (right) raises his fist as he shouts, “Ganbaro” or fight, with other party candidates and supporters during his official campaign kick-off for the December 16 lower house election, in Fukushima, northern Japan December 4, 2012. — Reuters pic

BERSYUKUR DAN KEKALKAN APA YANG KITA NIKMATI

Sudah tiba masanya RAKYAT berhenti berpolitik seketika... berfikir panjang sejenak... melihat senario semasa... siapa sebenarnya yang wajar kita sokong dan dokong... 

Pilihanraya telah berlalu dan kini masanya kita perbaiki segala-galanya bukan HENTAM dan TERUS MENGHENTAM serta BERPOLITIK hingga hancur lebur masa depan negara... apa nasib anak-anak kita nanti kalau kita wariskan negara caca marba.

Penolakan kaum RASIS dan TIDAK MENGENANG BUDI terhadap "ketuanan melayu" dan secara tersirat "Islam" merupakan faktor yang menjadi titik tolak terpenting hala tuju politik dan negara selepas ini. Jelas kaum ini  memiliki niat tertentu dan tersirat disebalik "tsunami cina" yang berlaku. 

Oleh yang demikian penyatuan UMNO dan PAS wajar menjadi agenda WAHID sekarang ini. Persetankan SETAN bernama ANWAR IBRAHIM yang menolak, menghalang dan mensabotaj PENYATUAN ini. Kenapa perlu kita pentingkan dendam dan kesumat individu berbanding kepentingan keseluruhan Ummat. Ingatlah penentangan SETAN sekor ini HANYA disebabkan jika berlakunya penyatuan ini maka TERKUBURLAH harapan SETAN ini untuk menguasai seterusnya dilantik sebagai PM Malaysia.

TITIK PERMULAAN ISLAM MELAYU BERKUASA

Keputusan PRU13 jika dilihat dengan bijak memperlihatkan ISLAM dan MELAYU mampu berkuasa jika titik pertemuan penyatuan PAS UMNO menjadi kenyataan. Ketika itu ISLAM dan MELAYU tidak perlu lagi menagih simpati sokongan golongan KAFIRUN... dan ketika itu mudahlah kita merencana segala macam perkara demi kepentingan ISLAM MELAYU dan MALAYSIA.

Sebelum terlewat DS Najib dan DS Hadi wajar menggerakkan rundingan. Malah kita golongan Macai dan Marhaen dibawah ini WAJIB menyokong usaha penyatuan ini. 


Semoga dipermudahkan ALLAH SWT.
Kepada ALLAH berserah segala-galanya
Demi ISLAM MELAYU dan MALAYSIA
Teruskan Perjuangan!!!!

1 comment:

Fikir Tajam said...

Najib has no balls!

Hadi Awang has no balls!

Namewee Poo Khee Mug!

Nazri Lan Chow!

KJ Chee Bye!

He..he... cibaikanlah lagi ISA dan EO.

Tu sebab RBA berleluasa memaki hamun Islam, Melayu, Agong dan Raja-Raja Melayu.

Paling hebat ambil kenyataan polis sahaja...

Lan Chow!

Apa Lim GuAn Jeng, Lim Kit Sial, RBA ingat susah sangat ke nak lanchau kan mereka?

1 kali lu lanchau Melayu 1000 kali Melayu cibai lu Cinabeng!

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

PENAFIAN

Laman ini tidak bertanggungjawab atas hasil penulisan yang dipetik dari sumber lain serta manipulasi pihak lain yang menggunakan bahan yang disiarkan disini. Laman bertujuan mengumpul maklumat sebagai saluran informasi dan media alternatif mencurahkan idea demi negara.