Wednesday, July 10, 2013

ANGKAT SUMPAH GAYA LAHANAT AHLI PARLIMEN PEMBANGKANG

Di mana nilai patriotik, keseriusan dan kepatuhan kepada undang-undang semasa Majlis Angkat Sumpah yang berlaku baru-baru ini. Bermacam gaya, ragam dan kelucuan berlaku seolah-olah mengangkat sumpah menjadi ahli parlimen itu adalah satu sandiwara dan lawak jenaka TERUTAMA kepada MP Pembangkang.

Saya percaya selepas ini PARLIMEN akan menjadi ZOO ala RIMBA dengan gelagat dan ragam BODOH Ahli Parlimen Pembangkang seperti sebelumnya. Buktinya Awal lagi sidang sudah ada demonstrasi di luar Bangunan Parlimen dengan pecacai BODOH pembangkang "bertempur" dengan polis konon atas nama "blackout 505"... REALITINYA - macai di luar berdemo lawan polis dan sengsara, pemimpin mereka gelak ketawa sedap-sedap minum-minum di dalam... BODOH PUNYA MACAI!!! sedarlah lu alat diperkudakan je oiii!!!

Anwar sibuk jaja pusing satu MALAYA kunun TAK IKTIRAF keputusan PRU13... lepas tu KENAPA ANGKAT SUMPAH???? Pundek punya ANWAR... oohhh LUPA yang ANWAR KETURUNAN KELING PARYA tak hairanlah kaki pitar belit!!!

ANGKAT SUMPAH GAYA PUNDEK KELING PARYA



ANGKAT SUMPAH GAYA BANGSAT CINA BABI LANCAU CIBAI



No comments:

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

PENAFIAN

Laman ini tidak bertanggungjawab atas hasil penulisan yang dipetik dari sumber lain serta manipulasi pihak lain yang menggunakan bahan yang disiarkan disini. Laman bertujuan mengumpul maklumat sebagai saluran informasi dan media alternatif mencurahkan idea demi negara.