Wednesday, July 24, 2013

TERBONGKAR! SENJATA AKHIR TAKTIK KEJI JAHAT DAN KEJAM BARISAN NASIONAL PILIHNARAYA KECIL KUALA BESUT 2013


Hampeh dan haramjadah punya Barisan Nasional sebab sanggup main JAHAT dan guna TAKTIK KOTOR semata mata nak menang Pilihnaraya Kecil Kuala Besut. Maklumat taktik kotor ini telah didedahkan oleh tukang bancuh kopi ANWAR BERAHIM yang dipinjamkan oleh HADI AWENG dengan menyamar sebagai pembancuh kopi TENGKU NAN sepanjang tempoh kempen ari tu.

GUNA BANGLA MENGUNDI

1. KLIA semalam penuh dengan BANGLA kerana BN dah charter 100 pesawat saiz jumbo untuk bawak 40,000 bangla untuk undi BN kat PRK Kuala Besut tu... Bangla-bangla tu dapat IC dari JPN sejurus selepas arwah ADUN Kuala Besut dikebumikan aritu... Bangla-bangla tu juga telah dilatih untuk mengundi melalui beberapa kursus anjuran SPR. 
2. Parking untuk 100 jumbo jet tu parking kelihatan penuh di KLIA dan dikawal ketat oleh komando. Awal malam tadi 1,000 buah bas telah konvoi dari KLIA ke Kuala Besut bagi mengangkut BANGLA-BANGLA itu dan telah ditempatkan di hotel-hotel, rumah tumpangan, homestay dan asrama bajet SAMPAI semua dah penuh. Mana-mana bangla yang tak dapat penginapan akan disediakan khemah dan camping kay Pulau Perhentian... Pagi-pagi ini BANGLA-BANGLA ini telah turun mengundi dengan menaiki 1,000 buah bas menyebabkan kesesakan JALAN RAYA di Kuala Besut... BERITA TERKINI Kuala Besut bertukar menjadi pekan KARACHI kerana dipenuhi BANGLA.

TUTUP SUIS BAGI BLACKOUT JIKA BN NAK KALAH

3. Beberapa lokasi kiraan undi telah dipasang litar CCTV. Kalau agak macam BN nak kalah je, diorang akan cabut wayar kat stesen janakuasa berhampiran. Jadi, bilik kiraan undi tu akan BLACKOUT sekejap sementara PETUGAS SPR akan berpekat dengan petugas BN untuk larikan kertas undi PAS dan di "flush" dalam lubang jamban BERHAMPIRAN!
Aku dengar, TNB terlibat dalam operasi sengaja "memblackoutkan" bilik kira undi tu. Hanya bilik tu saja yang terlibat dengan blackout. Bilik-bilik lain semuanya lampu terang benderang..!!!

BELI UNDI DENGAN RASUAH

4. Untuk memastikan BN menang... Maha zalim BN dah sediakan lebih kurang RM1 trilion untuk rasuah seluruh pengundi Kuala Besut. Sampul surat semuanya saiz tebal dan berisi lebih kurang RM5,000 untuk satu undi. Semua pengundi yang undi BN akan dapat RM5,000. Depa boleh terus shopping sempena hari raya lepas mengundi nanti...

DAKWAT KEKAL GUNA JENAMA POPULAR

5. Dakwat kekal tu akan ditukar pakai cat. Cat ni memang takleh tanggal sampai mati. SPR dah cari dakwat yang kekal untuk selama-lamanya untuk memuaskan hati Nurul Izzah dan pasangannya, Tian Chua... sebab banyak sangat kontroversi SPR mungkin pakai cat Jotun, Nippon Paint atau Colourland... Apapun BN memang tiada masalah sebab ada ramai bangla boleh digunakan ingat 40,000 bangla tadi cat lah tebal2 pun... BN ada pengundi spare lah... tak ada masalah punya....
AMACAM? 
HEBAT TAK TAKTIK RAHSIA BN???
APA LAGI LA ALASAN PEMBANGKANG NAK REKA KALAU KALAH NANTI???

1 comment:

Anonymous said...

Isu dakwat ni SPR yg Salah..ikut telunjuk Pembangkang..padan Muka

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

PENAFIAN

Laman ini tidak bertanggungjawab atas hasil penulisan yang dipetik dari sumber lain serta manipulasi pihak lain yang menggunakan bahan yang disiarkan disini. Laman bertujuan mengumpul maklumat sebagai saluran informasi dan media alternatif mencurahkan idea demi negara.