Monday, February 4, 2013

TIAN CHUA PANTAS SEBAR BERITA PALSU USTAZ TAIB AZAMUDIN MENINGGAL DUNIA

Apakah Tian Chua sengaja menyebarkan berita PALSU ini kerana takkan Tian Chua tidak mampu menghubungi rakan karib ANWARIS dalam PAS untuk mengesahkan kesahihan berita ini sebelum menyebarkan menerusi twitter beliau... ke Tian Chua terlebih gembira sebab kurang lagi seorang Pemimpin ULAMA dalam PAS yang menentang pemggunaan kalimah Allah oleh Kristian... yang pasti Tian Chua perlu meminta maaf kepada seluruh ahli PAS berkaitan oenyebaan maklumat palsu ini... psttt... mereka tunggu masa je geng ANWARIS menguasai PAS Sepenuhnya... he he he... lepas ni PAS bertukar menjadi sekular dan sokong pluralisme agama... Tercapai hasrat Anwar he he he...

2 comments:

Anonymous said...

barang siapa mengatakan seseorang itu mati padahal orang itu tidak mati maka yang berkata itu akan mati terkejut tidak lalam lagi.

Anonymous said...

Amiiiiin.....mudah mudahan cepat lah mati orang yang memfitnah itu.

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

PENAFIAN

Laman ini tidak bertanggungjawab atas hasil penulisan yang dipetik dari sumber lain serta manipulasi pihak lain yang menggunakan bahan yang disiarkan disini. Laman bertujuan mengumpul maklumat sebagai saluran informasi dan media alternatif mencurahkan idea demi negara.