Friday, February 15, 2013

BAHAYA! MARKAS PAS ALA MILITAN DIDEDAHKAN

Selepas pendedahan kelengkapan senjata KERETA KEBAL buatan sendiri PAS untutk menentang KERAJAAN UMNO dan BN (Artikel kilik sini) kita dikejutkan dengan pendedahan sebuah markas yang dibina khusus untuk berperang siap dengan kubu pertahanan dan senjata MERIAM di sebuah kawasan strategik dalam negara kita. 

Sumber mengatakan kubu ini sentiasa terang benderang kerana sentiasa disinari bulan penuh walaupun hari siang... Kubu ini bakal menjadi pertahanan ampuh pihak PAS jika pasukan penggempur KERETA KEBAL kotak mereka "LUNYAI" terkena air hujan nanti... apa lagi persiapan "peperangan" PAS bakal terdedah selepas ini... NANTIKAN....


5 comments:

Merah summerlisme said...

Kubu ni... kalau langgar ngan kancil jadi debu...

Hahahahahah...

Anonymous said...

jangan macam tu bro... kancil mahal sgt... pakai kereta sorong je aku rasa tumbang dah... ha ha ha

Anonymous said...

BALING DENGAN BOM TAIK JER
KOMPOM BERSEPAI MANGKUK2 YANG KAT DALAM TU LARI MENYELAMATKAN DIRI...
KIH3...........

Anonymous said...

Astaga, dah jadi macam kanak-kanak pulak ni...dah sewel sangat macai2 PAS ni..macamana nak memerintah bila fikiran dah kebudak-budakan. Entah2 nanti bila memerintah, semua rumah diharuskan pasang meriam dan kereta kebal pulok...hancur!!

adi jaggat said...

Salam perjuangan, mohon jasa baik tuan utk pautkan blog sy di blog list tuan,
melayublues.blogspot.com

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

PENAFIAN

Laman ini tidak bertanggungjawab atas hasil penulisan yang dipetik dari sumber lain serta manipulasi pihak lain yang menggunakan bahan yang disiarkan disini. Laman bertujuan mengumpul maklumat sebagai saluran informasi dan media alternatif mencurahkan idea demi negara.