Wednesday, February 6, 2013

DS NAJIB TUN RAZAK BERDEPAN UNDI ROSAK KERUSI PARLIMEN PEKAN DALAM BAHAYA

Maklumat diperolehi menyatakan DS Najib Tun Razak bakal berhadapan situasi sukar mempertahankan Kerusi Parlimen PEKAN akibat kebanyakan pengundi Pekan akan memberikan "undi rosak" dalam PRU 13. Kalau menang pun undi majoriti akan merosot teruk akibat insiden "undi rosak''


Ini berikutan berita Adik kepada Azmin Ali iaitu Azwan Ali menyampaikan hasrat untuk bertanding di Pekan, Pahang. Setelah gagal meyakinkan Abangnya yang juga merupakan Timbalan Presiden PGayR untuk bertanding di atas tiket parti berkenaan, beliau telah mengumumkan akan bertanding sebagai calon bebas.

Disebebkan faktor ini dijangkakan banyak undi akan menjadi rosak. Ramai pengundi BAKAL TERMUNTAH di atas kertas undi... JADI UNDI rosak juga. 

Pengundi memangkah di atas gambar KERANA MELUAT, bukan di dalam kotak yang sepatutnya mungkin juga kerana terlalu geram. JADI UNDI Rosak juga.

Dijangka juha Pengundi meremuk-remukkan kertas undi dan buang ke lantai kerana JIJIK YANG AMAT. Kira JADI UNDI rosak jugalah kan?

GAMBAR YANG AKAN DIGUNAKAN AZWAN ALI SEBAGAI CALON DALAM KERTAS UNDI

UNDILAH SAYA YA... AUUUUUWWWW!

Amacam??? ANDA Berselera untuk mengundi di PEKAN he he he....

1 comment:

Anonymous said...

JOM Undi AKAK AZNIL... AUUWWWWW... ERMMMM... AHHHH... LUBANG KUNYIT UUUUU....

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

PENAFIAN

Laman ini tidak bertanggungjawab atas hasil penulisan yang dipetik dari sumber lain serta manipulasi pihak lain yang menggunakan bahan yang disiarkan disini. Laman bertujuan mengumpul maklumat sebagai saluran informasi dan media alternatif mencurahkan idea demi negara.