Tuesday, January 22, 2013

SYUKUR! PAS KINI BERJAYA MELAHIRKAN RAMAI JUTAWAN SEGERA

PAS berjaya mentransformasikan PEMIMPIN mereka hingga lahir ramai JUTAWAN SEGERA yang mampu memakai pelbagai jenama kereta MEWAH. Antara jenama pilihan ialah Porche Cayman bernombor pendaftaran WWF 3000 yang dimiliki Pesuruhjaya PAS Perlis, Ustaz Hashim Jasin. Syukur dan jangan salah sagka ya... penulis AMAT menyokong usaha dan trasformasi PAS ini. 

Mungkin inilah contoh yang harus kita ambil ikutan dari PAS iaitu "MENABUNG" menggunakan pelbagai tabung sama ada persendirian, parti atau orang ramai. Usaha dan budaya menabung oleh PAS jelas tersebar terutama semasa ceramah,rapat umum atau sebelum program parti dengan begitu ramai penderma mendermakan duit ke tabung-tabung yang diusung ke sana ke mari dengan janji wang mereka adalah tanda perjuangan menegakkan ISLAM di Malaysia... Hasilnya PAS kukuh dan pemimpinnya menjadi JUTAWAN... Alhamdulillah... Cadangan penulis agar Pengikut PAS di bawah ambil semangat menabung ini dan menubuhkan tabung derma seterusnya minta pula derma kepada JUTAWAN PAS ini... depa ja pakai PORCHE... ahli di bawah takkan pakai honda cabuk je... kenalah sama rata betul tak!

Takkan susah sama-sama... kaya sorang-sorang...






Sumber Maklumat laman sosial Facebook blog Isu Politik Semasa:
Tadi IPS saja check dalam MyEg... Untuk mengesahkan Porche Cayman WWF 3000 ini milik Pesuruhjaya PAS Perlis, Ustaz Hashim Jasin... Ada dua saman speedtrap AES kenderaan ini selepas IPS buat carian berdasarkan no kad pengenalan: 390801095027... Ada 13 saman semuanya, termasuk 2 saman speedtrap untuk kenderaan WWF 3000, manakala kenderaan lain ialah: RD 6943 (Proton Wira). Kesemua saman berjumlah RM 1250.00... Masih belum dibayar...

No comments:

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

PENAFIAN

Laman ini tidak bertanggungjawab atas hasil penulisan yang dipetik dari sumber lain serta manipulasi pihak lain yang menggunakan bahan yang disiarkan disini. Laman bertujuan mengumpul maklumat sebagai saluran informasi dan media alternatif mencurahkan idea demi negara.