Tuesday, January 22, 2013

BADRUL AMIN TERBUKTI SYOK NIKAHI WANITA DITANGKAP KHALWAT


Kita dikejutkan dulu dengan satu kejadian dimana dikatakan orang yang cukup lantang hingga nak pancung kepala mufti dalam ceramahnya ditangkap khalwat di Kuantan Pahang. 
 
Ustaz Baddrul Amin, ditangkap khalwat bersama-sama seorang wanita didalam sebuah bilik hotel pada jam 2 pagi. Wanita yang sudah bersuami itu didakwa oleh Baddrul mempunyai masalah rumah tangga dan beliau memberikan kaunseling dalam menangani masalah tersebut.

Tapi sesudah beberapa bulan berlalu, Baddrul dan wanita ini dikatakan telah berkahwin, betul ke?

Kenapa mereka berkahwin? Adakan sesuatu perkara telah terjadi semasa sessi kaunseling tersebut hingga memaksa Baddrul Amin untuk bertanggung jawab?

Apa pun jika perkara ini benar, Sangkakala ucapkan selamat pengantin baru pada Ustaz Badrul Amin, tapi kesian pula Sangkakala pada Ena Fiona isteri beliau yang paling muda sebelum ini.... dengar cerita diceraikan... (klik sini sumber)


badrul amin khalwat
 

2. Kena Tangkap Basah AKA BERKHALWAT... Kantoi! (Klik baca SUMBER)


 3. Tuntut Cerai Dari SUAMI... Hati Sudah Berubah!





4. YES! Dapat Suami Ustaz... Ermmm jadi bini no berapa ya??? 2, 3, ke 4... tak kisah asal MASYUK!

No comments:

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

PENAFIAN

Laman ini tidak bertanggungjawab atas hasil penulisan yang dipetik dari sumber lain serta manipulasi pihak lain yang menggunakan bahan yang disiarkan disini. Laman bertujuan mengumpul maklumat sebagai saluran informasi dan media alternatif mencurahkan idea demi negara.