Monday, January 7, 2013

KES BARU KESAN AMANAT HADI AWANG: RELA SOLAT DALAM TOKONG CINA DARI SOLAT IMAM UMNO



BEGITU FANATTIK DAN EKSTREM SEKALI ANAK MUDA SEKARANG hingga rela solat dalam tokong Cina BABI dari berimam ustaz yang pro UMNO? Apa ini bukan salah satu dari BERIBU-RIBU sebab Amanat Hadi Awang ini perlu ditarik balik SENDIRI oleh HADI AWANG. 

Bayangkan betapa besarnya DOSA yang ditanggung oleh HADI AWANG atas kesesatan dan tindakan luar batasan ISLAM hasil ketaksuban pengikut mengamalkan AMANAT Hadi Awang ini... Apa hukum dan kesan kepada individu yang mati kononnya SYAHID menentang kerajaan dan tidak dimandikan hasil AMANAT SESAT ini??? Bukankan mayat itu sebenarnya seolah-olah ditanam umpama menanam kerbau mati sahaja kerana tidak diuruskan sebaiknya seperti tuntutan ISLAM??? 

Apa perasaan saudara mara si mati ini selepas mengetahui mayat BAPA, IBU, DATUK, NENEK atau Saudara mara mereka tidak diuruskan sebaiknya seperti tuntutan ISLAM akibat AMANAT Hadi Awang itu yang SESAT... lagi menyesatkan... SIAPA NAK TANGGUNG DOSA INI Kalau bukan insan bernama HADI AWANG????

Kenapa masih tidak faham lagi??? Apa nak jadi dengan ANAK MUDA bangsa melayu dan beragama Islam kalau terus dipengaruhi fahaman fanatik dan Ekstrem sebegini... kita bimbang sikap itu membawa kepada gerakan MILITAN GANAS yang menghalalkan apa jua cara DEMI BERKUASA walaupun menghancurkan ISLAM, MELAYU dan NEGARA.


Untuk pengetahuan BAPA Khalid ni yang bernama Mohd Ismath adalah ahli Lembaga Pengarah Koperasi Kohilal yang telah banyak SONGLAP duit ahli-ahli PAS yang melabur dalam KOHILAL.... mungkin dibesarkan dengan makan duit SONGLAP dari KOHILAL menjadikan budak Khalid ni BENAK dan HITAM hatinya hingga menjadi EKSTRIMIS sebegini...

BACA ARTIKEL ASAL (SINI)

1 comment:

Anonymous said...

Suka hatilah, Bukan saja SOLAT..kalau nak nikah dalam Tokong Cina pun boleh..Lagi satu kalau mati, Naik minta kebumi di Jirat Cina lagi boleh...Silakanlah..

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

PENAFIAN

Laman ini tidak bertanggungjawab atas hasil penulisan yang dipetik dari sumber lain serta manipulasi pihak lain yang menggunakan bahan yang disiarkan disini. Laman bertujuan mengumpul maklumat sebagai saluran informasi dan media alternatif mencurahkan idea demi negara.