Wednesday, August 8, 2012

FATWA LAHANAT MANA PULAK NI??? UMNO HARAM TAPI DAP HALAL

Cuba kita semua baca "fatwa sesat" dan "kenyataan" terbaru oleh  Ketua Dewan Ulama PAS Kelantan Datuk Muhammad Daud... apa korang rasa ??? lahanat sungguh PAS ni bukan!

PAS Kelantan tidak menafikan adalah haram mengundi golongan yang menentang Islam pada dasarnya namun dibolehkan untuk menjatuhkan kerajaan BN yang diterajui UMNO. Hukum itu boleh berubah mengikut keadaan dan waktu tertentu.

Kita sedia maklum UMNO dan BN menolak perjuangan Islam dan hukum hudud.
Kalau tidak undi DAP kita tidak boleh menang jadi kita memerlukan satu gabungan yang besar untuk menjatuhkan kerajaan UMNO dan BN - Utusan Malaysia, 8 Ogos 2012

 
UMNO TOLAK PEJUANGAN ISLAM... betul ke? Abis usaha pertingkat syiar ISLAM tu apa???
UMNO TOLAK HUDUD... betul ke? Habis Pas kata Hudud bukan KEUTAMAAN... kenapa kalau UMNO je semua jahat dan haram... kalau Pas boleh pulak???


Manusia memang dilahirkan dengan sifat pelupa. Ini adalah contoh apa yang dikatakan sebagai 'manusia-manusia sakit' dalam PAS ...Berbolak balik, tidak konsisten dan 'mentality block'.

GWM tidak pasti sama Datuk Muhammad Daud akan menyanggah apa yang telah beliau perkatakan pada 4 tahun yang lalu... atau???

Hukum itu boleh berubah mengikut keadaan dan waktu tertentu - Utusan Malaysia, 8 Ogos 2012.

Mampukah Ketua Dewan Ulama PAS Kelantan ini menyanggah, mengutuk, mengecam malah meletakkan pemimpin-pemimpan tertinggi PAS dibawah ini sebagai golongan sekular sekaligus sebagai golongan yang menolak menolak perjuangan Islam dan hukum hudud?





7 comments:

Anonymous said...

hehehe.... parti anak setan...PAS

Anonymous said...

PAS - Parti Ajaran SESAT

Anonymous said...

Pertubuhan Anjing Setan (PAS)

mat sabu said...

pungkok anwar sakit(pas)

Anonymous said...

PAS hanya sebuat pertubuhan politik dan objektif utama adalah untuk berkuasa menjadi kerajaan yg memerintah malaysia. kalau parti ini dibatalkan pendaftaran bagaimana pula dgn keislaman ahlinya.? batal juga kah? yg saya di ajar yg membatalkan keislaman manusia adalah syirik kepada allah.

Anonymous said...

ni bukan setakat lahanat... ni dah haram jadah punya manusia... memesong akidah org ISLAM secara terbuka... hudud hukum BUNUH org macam ni...

Anonymous said...

PAS, UMNO, PKR, BN = bangsat. Semua parti politik sama macam kangkung.

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

PENAFIAN

Laman ini tidak bertanggungjawab atas hasil penulisan yang dipetik dari sumber lain serta manipulasi pihak lain yang menggunakan bahan yang disiarkan disini. Laman bertujuan mengumpul maklumat sebagai saluran informasi dan media alternatif mencurahkan idea demi negara.