Thursday, August 16, 2012

UCAPAN SELAMAT HARI RAYA DAN MAAF ZAHIR BATIN


Kumpulan Penulis IDEALIS MALAYSIA mengucapkan SELAMAT MENYAMBUT HARI RAYA AIDILFITRI DAN MAAF ZAHIR BATIN kepada semua teutamanya blogger seangkatan, pengunjung setia dan penyokong tegar blog IDEALIS MALAYSIA.

Terima kasih atas sokongan anda kepada blog ini dan semoga dengan ketibaan syawal akan membuka lembaran baru kepada kita semua dan masa hadapan kita lebih cerah dengan negara yang aman makmur, masyarakat bersatu padu serta harmoni dan semakin berkembangnya syiar islam di bumi bertuah Malaysia ini nanti.

Anasir jahat dan syaitan bertopeng manusia yang sanggup menjahanamkan negara demi ketamakan dan dahaga KUASA semata-mata WAJIB DITEWASKAN dan DIHAPUSKAN dari bumi Malaysia. Berhenti sokong kumpulan ini agar masa depan negara terjamin demi generasi akan datang nanti.

KEPADA ALLAH BERSERAH

SELAMAT HARI RAYA
MAAF ZAHIR DAN BATIN

TERUSKAN PERJUANGAN

No comments:

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

PENAFIAN

Laman ini tidak bertanggungjawab atas hasil penulisan yang dipetik dari sumber lain serta manipulasi pihak lain yang menggunakan bahan yang disiarkan disini. Laman bertujuan mengumpul maklumat sebagai saluran informasi dan media alternatif mencurahkan idea demi negara.