Monday, August 27, 2012

DEMI SABOTAJ RAJA KATAK ANWAR IBRAHIM DAP USUL UNDANG-UNDANG ANTI LOMPAT PARTI

Lompat parti adalah perbuatan tidak beretika terutama jika DENGAN JELAS terdapat USAHA LOBI oleh pihak tertentu untuk memastikan kemenangan diperolehi walau dengan cara KEJI dan MENJIJIKKAN. Penulis mengucapkan TAHNIAH kepada DAPiggy yang telah "melakonkan" watak dengan baik KUNUN nak melaksanakan undang-undang MENGHALANG LOMPAT PARTI.

Satu cadangan ini dibuat agar DAP nak nampak BERSIH dan bagus walhal mereka bersekongkol dengan RAJA KATAK ANWAR IBRAHIM.

Kedua DAP bimbang lepas PRU 13 kerajaan DAP tumbang kerana dipercayai DAP bakal menag dengan majoriti tipis untuk menguasai kerajaan negeri Pulau Pinang...

Ketiga DAP mau Halang pengaruh ANwar kerana dengan melompatnya banyak ADUN dan MP hasil lobi ANWAR makan ANWAR akan jadi lebih kuat hasil pertambahan sokongan dalam DUN atau Dewan Rakayat dengan tersiratnya ANWAR makin kuat dan susahlah DAP untuk menegakkan suara dalam Pakatan Rakyat. Oleh itu ANWAR harus di sabotaj

KENYATAAN KM PULAU PINANG

Post Pic
 

GEORGETOWN: Kerajaan negeri Pulau Pinang merancang untuk melaksanakan undang-undang "anti lompat parti" di negeri itu. Ketua Menteri Lim Guan Eng berkata, kertas kerja mengenai perkara itu akan dibincangkan di mesyuarat exco negeri akan datang. "Kita akan mendapatkan nasihat dari penasihat undang-undang negeri.

"Jika ahli-ahli exco bersetuju, (undang-undang) "anti lompat parti" akan dibentangkan dalam Dewan Undangan Negeri pada November nanti," kata beliau dalam sidang media hari ini.

Pengerusi DAP Karpal Singh semalam turut menyuarakan pendirian yang sama menentang tindakan lompat parti. Beliau berkata tindakan merupakan perkara yang serius kerana melibatkan pengkhianatan anggota Parlimen atau Dewan Undangan Negeri yang dipilih rakyat. - Klik untuk Baca Artikel Penuh

SEJARAH RAJA KATAK ANWAR IBRAHIM

1. Selepas PRU 12 dimana pertama kali BN menang hanya dengan majoriti mudah ANWAR Mengumumkan pada 16 September akan ada sebegitu ramai Ahli Parlimen BN melompat parti menyertai Pakatan Rakyat menumbangkan kerajaan BN. Malah Pakatan Rakyat dan pemimpinnya melobi dan berjumpa ramai Ahli Parlimen BN untuk menyakinkan mereka melompat parti HINGGA sanggup mengejar ke TAIWAN.

2. Datuk Nasarudin Hashim ADUN BN Perak Lompat Parti masuk PKR hasil lobi Anwar dan Kerajaan Pakatan Perak malah tindakan ini dialu-alukan dan disambut meriah. Malah sewaktu krisis kepimpinan PERAK 2009 Pakatan Rakyat secara terbuka melobi untuk menarik ADUN BN menyertai mereka dan melompat parti.

3. Datuk Wilfred Bumburing dan Datuk Seri Lajim Ukin 2 Ahli Perlimen BN Sabah melompat parti keluar dari BN menyertai pembangkang hasil lobi berterusan Anwar dan janji dijadikan Ketua Menteri Sabahmalah mereka dianggap hero dan pejuang

4. Tumbangnya kerajaan Pairin di sabah selepas seminggu ditubuhkan dimana ADUN Sabah secara beramai ramai menyertai BN adalah hasil propaganda dan LOBI serta HABUAN diberikan oleh Anwar Ibrahim semasa di dalam UMNO.

5. Sehingga kini ANWAR dan "pasukan KATAK" secara aktif dan terbuka mencari MP atau ADUN untuk melompat menyertai PAKATAN Rakyat tanpa segan silu... demi matlamat terunggul menguasai MALAYSIA.

ULASAN

Kalau benar DAP sangat BERMORAL keluar dari pakatan rakyat jangan bersekongkol dengan RAJA KATAN ANWAR. Sebaliknya DAP rela dan suka sahaja menerima sahaja katak-katak yang melompat keluar menyertai mereka... Apa makna moral kalau menjadi hina dengan bersikap hipokrit sebegitu???

Ini semua hanya helah DAP menutup isu sebenar dan memainkan isu hangat demi menutup SKANDAL yang lebih besar... percayalah DAPig akan tetap bersekongkol dengan BABI!

1 comment:

Anonymous said...

DAP "liwat" anwar terang terangan... sabotaj anwar sebab anwar yg suka lompat parti ni...

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

PENAFIAN

Laman ini tidak bertanggungjawab atas hasil penulisan yang dipetik dari sumber lain serta manipulasi pihak lain yang menggunakan bahan yang disiarkan disini. Laman bertujuan mengumpul maklumat sebagai saluran informasi dan media alternatif mencurahkan idea demi negara.