Wednesday, August 29, 2012

HOT! TUN MUSA HITAM TAK LAWAN TUN MAHATHIR DULU SEBAB TAHU AKAN KENA MACAM ANWAR DITUDUH HOMOSEKSUAL

Kejam, Jahat dan Diktaktor betul Tun Mahathir hingga sesiapa yang menentangnya akan di FITNAH menerusi konspirasi politik dan jenayah serta bakal dituduh homoseksual, melakukan skandal seks dan macam-macam lagi dengan tujuan disingkir dan dijatuhkan terus dari politik agar Tun Mahathir kekal berkuasa selamanya.
khalid gereja 2
Mungkin itu maksud Tun Musa Hitam yang sekarang ini Pengerusi SIME DARBY dan merupakan bekas Timbalan Perdana Menteri seperti yang di dedahkan oleh KHALID SAMAD menerusi blog. 

Menggambarkan Betapa kejam dan kejinya Tun Mahathir ini manakala Anwar pula digambarkan sungguh berani menentang MAHAZALIM Tun Mahathir hinggakan segala pertuduhan LIWAT, ZINA, SKANDAL SEKS, PENYELEWENGAN, PENGKHIANAT dan KEJAHATAN manusia bernama Anwar Ibrahim ini adalah FITNAH semata-mata.

DAHSYAT TUDUHAN INI ! Idealis Malaysia MEMINTA Tun Musa Hitam SEGERA mengeluarkan kenyataan rasmi berkaitan TUDUHAN dan PENDEDAHAN oleh KHALID SAMAD ini. Jika TIDAK BENAR sila SAMAN dan AMBIL TINDAKAN UNDANG_UNDANG kepada Khalid "GEREJA" Samad ini.

JIKA BENAR Tun Musa Hitam ada mengeluarkan kenyataan ini sila BERIKAN PENJELASAN dan BUKTI menyokong tuduhan liar ini... dan meletak jawatan dari semua jawatan lantikan kerajaan dan berambus menyertai PEMBANGKANG!

LIHAT BUKTI DAN SUMBER PENDEDAHAN KHALID SAMAD 

 Menerusi Blog dan artikel http://www.khalidsamad.com/2012/08/hari-raya-kedua-bertemu-tun-musa-hitam.html 



Petikan Kenyataan FITNAH dalam Tulisan Khalid Samad adalah seperti berikut :

Tun juga turut bersalaman dengan saya dan duduk di kerusi bersebelahan saya. Dia menceritakan hal dirinya dan menyatakan bagaimana pada tahun 1986 merupakan tahun yang amat mencabar bagi dirinya. Penceraiannya dengan isterinya yang dari berasal dari Peru dan juga tekanan politik yang terpaksa beliau hadapi sungguh hebat. Saya pun terus bertanya, “mengapa Tun berundur dan tidak melawan apabila Dr. Mahathir berusaha menjatuhkan Tun?”. Tun Musa menjawab dengan nada yang selamba, “kalau saya lawan, maka saya pasti akan dituduh seorang homoseksual malahan mengadakan hubungan seks dengan binatang dan lain-lain. Kamu tidak kenal dia (Dr. M) sepertimana saya. Pada masa itu juga saya tidak ada kekuatan kewangan. Duit semua dipegang oleh Daim.”

KEPADA ALLAH BERSERAH
KEBENARAN PASTI MENGATASI KEBATHILAN

No comments:

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

PENAFIAN

Laman ini tidak bertanggungjawab atas hasil penulisan yang dipetik dari sumber lain serta manipulasi pihak lain yang menggunakan bahan yang disiarkan disini. Laman bertujuan mengumpul maklumat sebagai saluran informasi dan media alternatif mencurahkan idea demi negara.