Monday, August 6, 2012

BEZA PEMIMPIN BODOH BAHALUL PAKATAN RAKYAT DAN KEBIJAKSANAAN DS NAJIB TUN RAZAK SELAKU PEMIMPIN




Di saat seluruh Rakyat Malaysia seia sekata, senada dan seirama sejak beberapa hari lepas menyokong perjuangan Dato Lee Chong Wei menempuh perlawanan akhir badiminton Olimpik, masih ada pemimpin Pakatan Haram yang tidak senang duduk. Di saat Rakyat Malaysia secara padu memberi sokongan dan dorongan serta ucapan tahniah walaupun Dato Lee Chong Wei hanya mampu meraih Perak, masih ada pemimpin Pakatan yang otaknya masih di kepala lutut. Sebelum ini, Zuraidah Mak lampir mempertikaikan pemberian ice-cream oleh Baskin Robbins kepada seluruh Rakyat sekiranya Malaysia beroleh emas. Terbaru, kenyataan dangkal dan bodoh daripada ADUN Kota Alam Shah berikutan kekalahan Dato Lee Chong Wei di tangan Lin Dan.


Bukan semua perkara boleh dipolitikkan. Cukuplah kita 24 jam sehari 7 hari seminggu kita berpolitik. Tidak bolehkah kita melupakan perbezaan politik walaupun sekejap ketika atlet Negara berjuang di medan Olimpik. Apa kejadahnya ADUN Kota Alam Shah, Manoharan Malayalam mempersalahkan Kerajaan BN kerana Dato Lee Chong Wei gagal meraih emas? Dengan bongkak dan takbur tanpa berpijak di bumi nyata, Manoharan dengan sinis mengatakan Malaysia hanya mampu meraih emas sekiranya Pakatan memerintah Putrajaya. Kepala hotak hang! Apalah malang Rakyat Selangor mempunyai ADUN otak macam keldai.

Bandingkan pula kata-kata peransang YAB Perdana Menteri kepada Dato Lee Chong Wei:



No comments:

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

PENAFIAN

Laman ini tidak bertanggungjawab atas hasil penulisan yang dipetik dari sumber lain serta manipulasi pihak lain yang menggunakan bahan yang disiarkan disini. Laman bertujuan mengumpul maklumat sebagai saluran informasi dan media alternatif mencurahkan idea demi negara.