Wednesday, August 8, 2012

TEMA SAMBUTAN TERBODOH DI MALAYSIA

Pembangkang KUTUK DAN FITNAH MACAM-MACAM berkaitan tema sambutan Kemerdekaan ke 55 iaitu : " 55 Tahun Merdeka Janji Ditepati". Sedar atau tidak tema ini RELEVEN dengan perjuangan yg diharungi kerajaan BN dan UMNO untuk RAKYAT DEMI memartabatkan negara seterusnya menunaikan janji kepada rakyat untuk merubah negara sewaktu memerdekakan negara dahulu.

TAPI cuba fikir tema oleh PAS KELANTAN ini : SELAMAT HARI GURU - "BERTANI SATU IBADAH". Ada yang releven ke? kenapa GURU kena BERTANI??? bukan mengajar atau mendidik? ALLAH bayar cash... suka buruk-buruk dan fitnah orang lain... sekarang semua fikir balik...

SIAPA SEBENARNYA BODOH, DANGKAL DAN PENDEK AKAL 
Kononnnya di bawah ini adalah logo sambutan kemerdekaan walhal LOGO 1Malaysia kekal digunakan sebagai logo sambutan kemerdekaan ke 55 seperti tahuan sebelumnya. Di bawah ini adalah tidak lebih hanya grafik umum dan bahan promosi sambutan kemerdekaan.










Inilah papan tanda yang dipasang oleh Adun Pas Wakaf  Bharu Kelantan, Che Abdullah Mat Nawi,  sempena sambutan Hari guru 2012.
.

4 comments:

Jack said...

aku teringat satu tema sekitar 1992 atau 93 atau 94...

Budaya penentu KECAPAIAN..
bodoh betul Sabaruddin Chik masa tu ..

org Brunei gelakan kita sebab maksudnya kecapaian tu LESU..

kita kalau salah, ngaku ajelah ... jgn tunding2 org..

macam PAS tu dia dah tahap MAKSUM.!!!

macam babi aku rasa...

Anonymous said...

kalau dah nama pembangkang semua nak dibangkang... semua salah! semua benda nak di spin utk jd fitnah utk burukkan kerajaan...

last2 tgk2 depa tu lagi BODOH dan BANGANG... macam ludah ke langit kena muka sendiri...

BODOH dan BODOH itulah hakikat pembangkang dari pengikut dan penyokong sampai pemimpin... otak dekat pungkok!

Anonymous said...

jgn la di marahi ahlul bahalol PAS yg buat slogan tu...kesian kat mereka...dah memang BAHALOL pun otak mereka...nak buat mcm mana????

Anonymous said...

Bertani satu ibadah? Ape ke jadah nyer cikgu nak gi bertani? Giler ke apa ? Slogan yang sepatutnya ialah MENGAJAR ADALAH SATU IBADAH YANG MULIA.

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

PENAFIAN

Laman ini tidak bertanggungjawab atas hasil penulisan yang dipetik dari sumber lain serta manipulasi pihak lain yang menggunakan bahan yang disiarkan disini. Laman bertujuan mengumpul maklumat sebagai saluran informasi dan media alternatif mencurahkan idea demi negara.