Tuesday, July 31, 2012

NASRUDIN HASAN TANTAWI FATWAKAN KARPAL SINGH KUFUR DAN DAP GOLONGAN KUFAR

Ada mana mana pemimpin PAS berani menyangah Mursidol Am DAP ini? Dalam ratusan ribu khawarij PAS diseluruh negara mereka tidak berani angkat muka jauh sekali menegur seorang tua yang hanya berkerusi roda... Sudah terang lagi bersuluh malah kenyataan terbuka KARPAL DAP tolak ISLAM dan jelas mereka KAFIR HARBI... 



Jadi APA HUKUM BERSEKONGKOL dengan KAFIR HARBI yang terang mahu jatuhkan ISLAM dan menakluk kuasa dari pemerintah ISLAM??? Cuba Ustaz PAS jawab terang-terang... HALAL ke HARAM??? atau digalakkan sebab matlamat PAS adalah dapat kuasa semata-mata dan ISLAM tu hanya untuk diperkuda dan dilacurkan demi dapat sokongan...



Ini kenyataan terbaru Karpal terhadap PAS,
Tidak ada siapa, tidak ada parti, tidak juga organisasi yang boleh mendakwa mempunyai monopoli terhadap Tuhan.
Dengan perjuangan PAS yang tidak mempunyai prinsip, Ketua Pemuda PAS, Nasrudin Hassan Tantawi membuat Tweet yang menyatakan bahawa sesiapa yang tidak menerima hukum-hukum Allah adalah mereka yang kufur.

"(Pengerusi DAP) Karpal (Singh) tidak menerima hukum hudud kerana dia kufur. PAS perlu teruskan perjuangan untuk menegakkan Islam," menurut Tweet dari akaun Nasrudin.

PULAK! DAP dan Karpal jelas golongan KUFAR so apa hukum pulak APA HUKUM PAS yang BERSEKONGKOL dengan golongan KUFAR merangkap KAFIR HARBI??? 
Sekarang siapa betul dan siapa salah???
Siapa sebenarnya pejuang ISLAM???
Kumpulan ISLAM mana sebenarnya yang melacur dan menjahanamkan ISLAM???
Kebenaran perjuangan PAS yg utama adalah KUASA, HARTA dan ISLAM bukan keutamaan!

LAGI SEDIH Kumpulan Pemuda Parti Keadilan Rakyat (PKR) juga dilaporkan bersetuju dengan kenyataan Karpal. Ketua Pemuda PKR, Shamsul Iskandar Mohd Akin, telah memberi amaran kepada Nasrudin bahawa komen-komen Nasrudin terhadap pelaksanaan hukum hudud akan menimbulkan masalah yang besar terutamanya apabila isu tersebut akan mengundang kemarahan bagi Karpal dan pemimpin-pemimpin DAP.


Ketua pemuda PKR memberi sokongan penuh kepada Mursidol Am DAP Yang Mulia Karpal Singh,Pemuda PKR anggap PAS sengaja menyakiti asas perjuangan pakatan yang dipersetujui secara bersama.

PAS sering kali mempermainkan perasaan rakan rakan pakatan tanpa memikirkan rasa hormat dan pendirian mereka sedangkan menyedari bahawa PAS bukanlah sebuah parti yang dominan didalam pakatan ketiga tiga parti ini.

Ketua Pemuda PKR anggap kepentingan menjaga perasaan DAP perlu dititik beratkan memandangkan parti ini sudah beberapa kali mengingatkan bahawa mereka sejak dari dulu lagi konsisten menolak hudud. Jika PAS masih sayangkan perkahwinan yang dibina,mereka haruslah menghormati dan menuruti kehendak DAP.

KUALA LUMPUR: Sayap Pemuda Parti Keadilan Rakyat telah memilih untuk menyebelahi Pengerusi DAP Karpal Singh dalam menolak aspirasi hudud Pas.

Ketuanya, Shamsul Iskandar Mohd Akin, semalam memberi amaran kepada rakan sejawatannya dari Pas, Nasrudin Hassan Tantawi, bahawa dia telah membuka kotak Pandora, di komen beliau baru-baru ini mengenai pelaksanaan hudud, yang telah menimbulkan kemarahan Karpal dan ahli DAP yang lain.

Beliau berkata ia adalah tidak wajar untuk Nasrudin membangkitkan isu yang sekian lama wujud kerana beliau mendakwa bahawa pendirian pakatan antara PKR, DAP dan PAS pada undang-undang jenayah Islam adalah jelas.

"Saya ingin menasihatkan Nasrudin supaya merujuk persetujuan kita akhir tahun lalu bahawa hudud bukan sebahagian daripada dasar bersama Pakatan Rakyat yang telah dipersetujui oleh semua pihak." SETERUSNYA
JELAS DAN SAH TERBUKTI KINI PAKATAN RAKYAT ADALAH KUMPULAN YANG RELA JUAL, GADAI DAN LACUR SETERUSNYA MENJAHANAM ISLAM DEMI KUASA. MAHUKAN ANDA BERSUBAHAT DAN MENANGGUNG DOSA KERANA MENGUNDI DAN TERLIBAT DENGAN GERAKAN MENGHANCURKAN ISLAM???

BERHENTI SOKONG DAN UNDI PAKATAN RAKYAT !!!


4 comments:

Anonymous said...

bekerja sama dengan org KUFUR haram hukumnya tu... hubungan PAS dengan DAP HARAM... maka kalau kita sokong PAkatan Rakyat HARAM hukumnya... menyokong KAFIR HARBI dan golongan KUFUR untuk menjatuhkan pemerintahan sedia ada... dan berkuasa yg akhirnya melemahkan ISLAM dan mneghancurkan ummah

usin said...

karpal marah!!! huii..takutnya!!!

Anonymous said...

HARAM bekerja sama dengan DAP sbb jelas DAP lawan ISLAM, mereka kafir harbi (memusuhi islam) dan mereka KUFUR...

oleh itu HARAM sokong PAS sebab parti islamik (kununnnya) bekerja sama malah ikut telunjuk DAP...

paling penting HARAM undi dan sokong pakatan rakyat sebab dalamnya ada DAP...

kesimpulannya Pakatan Rakyat termasuk semua pemimpin, penyokong, ahli dan pengikutnya... HARAM JADAH!

Anonymous said...

Apa kufur pula, memang kapiaq pun takpayah fatwa pun.

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

PENAFIAN

Laman ini tidak bertanggungjawab atas hasil penulisan yang dipetik dari sumber lain serta manipulasi pihak lain yang menggunakan bahan yang disiarkan disini. Laman bertujuan mengumpul maklumat sebagai saluran informasi dan media alternatif mencurahkan idea demi negara.