Monday, June 4, 2012

SERAHKAN KERAKYATAN MALAYSIA DAN BERAMBUS BABI BANGSAT!

Kalau dah keturunan BABI BANGSAT sampai bila-bila lah perangai tu tetap CELAKA dan LAHANAT! Kepada BABI BANGSAT lepas keluar penjara nanti sila serahkan kerakyatan negara ini dan berambus dari negara ini SEGERA... berambus balik CHINA lagi bagus boleh lah BINATANG BABI seperti kau hidup dalam kandang KOMUNIS tempat asal usul sebenar kau! Masa tu kau boleh kritik puas2 kerajaan CHINA... rasanya apa Kerajaan KOMUNIS CHINA buat pada kau dan keluarga kau waktu tu sebab kritikan tu...

KEPADA SEMUA minta CAM dan TARGET muka BABI BANGSAT ni... jangan bagi peluang LUDAH KALU JUMPA!

alt

BUTTERWORTH – Seorang jurutera dijatuhi hukuman penjara setahun dan denda RM50,000 oleh Mahkamah Sesyen di sini semalam selepas dia didapati bersalah terhadap pertuduhan menghina Sultan Perak, Sultan Azlan Shah tiga tahun lalu. Hakim Ikmal Hishan Mohd. Tajuddin menjatuhkan hukuman itu ke atas Chan Hon Keong, 29, selepas meneliti fakta dan hujah yang dikemukakan oleh pihak pendakwaan dan pembelaan. Menurut Ikmal Hishan, kesalahan yang dilakukan oleh tertuduh adalah serius kerana ia turut melibatkan kepentingan awam.

“Ini (kes tersebut) satu-satunya kes menghina Sultan Perak yang dibicarakan secara penuh di mahkamah. “Selepas meneliti, mahkamah menjatuhkan hukuman penjara setahun bermula hari ini (semalam) dan denda RM50,000. Jika tidak bayar, penjara lagi enam bulan,” katanya.




Ahli keluarga tertuduh termasuk isterinya, Khoo Hui Suang, 28, dilihat menitiskan air mata selepas mendengar keputusan hukuman. Pada 15 April lalu, Hon Keong mengaku tidak bersalah selepas didakwa bersama isterinya, Hui Suang kerana mengedar komen lucah menghina Sultan Perak melalui ruang siber.
Kedua-duanya didakwa melakukan perbuatan itu melalui laman web http:// books.dreambook.com/duli/ duli.html yang mempunyai pautan kepada laman web pejabat Sultan Perak iaitu www.sultan.perak.gov.my. Laman web tersebut kini telah disekat daripada dilayari. Komen itu berunsurkan lucah dan menghina institusi diraja Perak.

3 comments:

Anonymous said...

halauuu jee...

suruh dia balik tanah besar....

Anonymous said...

Hukuman tidak setimpal dengan kesalahan kalau zaman Raja-raja dulu hukuman Pancung sampai Mati... SiBangsat tu memang patut dikenakan kan hukuman tambahan LUCUT KERAKYATAN WARGA NEGARA MALAYSIA. Usir saja keluar dari Tanah Air Kita Malaysia.Kalau jumpa bukan lagi ludah mukanya tapi baling dengan Tahi Cair.Kalau di CHina Mungkin da dijadikan SOP sebab hina Maharaja China. Saya pun ada keturunan Cina dari Nenek Moyang sebelah emak tapi keluarga kami da semua pakai Bin Binti dan taat kepada Agong,Sultan,Raja, Yg DiPertua Negeri dan semua pemimpin kerajaan Malaysia. Umno dulu dan Selamanya. Oleh Mat Bond,

Anonymous said...

Sepatutnya hukuman yg lebih berat dikenakan pada cina komunis tak tahu diuntung ni.Misalnya 10 tahun penjara dan denda 5 juta.Kalau tak mampu bayar tambah lagi 10 tahun.Kalau macam tu gerenti cina2 tak berani menderhaka pada raja Melayu Di Tanah Melayu ini.

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

PENAFIAN

Laman ini tidak bertanggungjawab atas hasil penulisan yang dipetik dari sumber lain serta manipulasi pihak lain yang menggunakan bahan yang disiarkan disini. Laman bertujuan mengumpul maklumat sebagai saluran informasi dan media alternatif mencurahkan idea demi negara.