Tuesday, February 14, 2012

ISLAM TERUS DICABAR - KENAPA CELAKA BABI NI NAK CAMPUR URUSAN ISLAM


KENAPA MEREKA PERLU CAMPUR TANGAN HAL UMAT DAN AGAMA ISLAM... SAPA MEREKA NI... APAKAH KEIMANAN MEREKA LEBIH DIIKTIRAF PAS???
Karpal Singh meletakkan hak asasi dan kebebasan tanpa had melebihi batasan agama dalam kes Valentine Day. DAP kecam sesiapa yang menghalang sambutan Valentine... CELAKA TAK BANGSAT NI?




Seorang lagi peguam kesayangan Anwar, N. Surendran pula mengecam tindakan kerajaan menghantar pulang kolumnis akhbar Arab Saudi Mohammad Najeeb A. Kashgari yang akan berdepan hukuman berat selepas didakwa menghina Islam dan Nabi Muhammad s.a.w. BOLEH PULAK PKR membela seorang yang menghina Nabi Muhammad SAW... SUNGGUH LAHANAT!


Apakah nasib BANGSAT 2 EKOR NI kalau mereka duduk di Arab Saudi atau negara lain yang extrem pegangan agamanya... jawapannya MAMPOS BERUK 2 EKOR NI LAMA DAH! 

Kenapa Umat Islam hilang sensitiviti terhadap penghinaan, campur tangan dan usaha meruntuhkan akidah serta kesatuan ummah oleh golongan KAFIR HARBI ini? 

Pendapat penulis ini lah bahana akibat minda yang berkecamuk hasil asuhan dan kesesatan yang dibawa PAS tidak dapat membezakan hak yang harus dipertahankan dan yang boleh di ditolak ansur...

PALING BODOH!

Nik Aziz dan PAS pula nyatakan sambut Maulidur Rasul tiru Kristian.... tapi halalkan sambutan Valentine dengan ubah konsep konon... walau nilai dan terasnya tetap berunsurkan sambutan kristian...

Anwar dan Pakatan Rakyat pula nak halalkan budaya songsang, serba lengkap kebebasan dan kesongsangan yang cuba dibawa pembangkang denga kritik undang-undang liwat dan berkaitan LGBT... malah sokong keselamatan Israel....

Apakah ini masih lagi membutakan mata pengundi pengundi ISLAM untuk terus mengundi dan emnyokong Pakatan Rakyat - DAP, PAS, PKR...???


APAKAH PERJUANGAN MU ITU BENAR-BENAR DEMI ISLAM??? ATAU DEMI KUASA SEMATA-MATA... HINGGAKAN KAU LACURKAN HAK BANGSA, SYIAR ISLAM DAN KHIANATI NEGARA... APAKAH KAU SUDAH TIDAK DAPAT MELIHAT KEBENARAN... INSAFLAH!

"Kerana sebenarnya bukan mata yang buta,
TETAPI YANG BUTA IALAH HATI DI DALAM DADA .” (Surah al-Hajj, ayat 46)...
Mufti kecewa larangan Valentine dipertikai
Mufti Perlis hari ini menyatakan kekecewaannya terhadap golongan bukan Islam yang terlibat mempertikai pandangan ulama Islam yang melarang penganutnya menyambut Hari Kekasih yang jatuh setiap 14 Februari.

NONE"Mereka (bukan Islam) sepatutnya hormat kepada Islam seperti mana orang Islam hormat kepada amalan agama mereka," kata Dr Juanda Jaya (kanan).

Pada 7 Februari lalu, Pemuda PAS menggesa kerajaan melancarkan kempen menentang Hari Kekasih, termasuk menyiarkan iklan anti sambutan itu.

Tindakan itu mengundang kritikan pelbagai pihak, termasuk pemimpin Pakatan Rakyat seperti Karpal Singh yang dilapor menggesa PAS menarik balik pendirian itu kerana bertentangan dengan hak asasi dan prinsip kebebasan.

Dalam kenyataannya kepada Malaysiakini, Dr Juanda mempersoalkan tindakan yang disifatkan "campur tangan" terhadap urusan agama Islam sedangkan umat Islam bertindak sebaliknya.

Katanya, perkara itu mesti dielakkan supaya suasana Malaysia yang harmoni dapat dicapai.

6 comments:

Anonymous said...

PAKATAN RAKYAT MENYOKOMG SEPENUHNYA KENYATAAN ANWAR IBRAHIM. KAMI TIADA SEBARANG HALANGAN KERANA PERPADUNA DAN MATLAMAT DALAM PARTI UNTUK MEMASTIKAN KEMENANGAN PILIHANRAYA DIDAHULUKAN UNTUK MENGUBAH LANDSCAPE MALAYSIA. KEBEASAN UNTUK SEGALA-GALANYA.

Anonymous said...

lancau lah DAP! memang celaka lahanat pukimak!

Anonymous said...

Sebenarnya, penulis ni yang pukimak babi sundal celaka anak haram luar nikah bapak kepada babi segala babi burit busuk celaka keturunan kau bangsat sial anak beranak semua nak mampos ahli neraka!!!

Anonymous said...

MEMANG SIAL KETURUNAN PENULIS NIE..

Anonymous said...

dia amik dari orang lain.. pastu post kat sini.. dosa fitnah sana.. dia dapat share sama..

pokok pisah said...

kalau hati dah buta walau mata celik tetap tak dapat tengok kebenaran...

Sapa yang sial, celaka, lahanat dan pukimak serta berdosa sebenarnya???

kalau menyokong, merelakan diri dan bersekongkol dengan pihak yang sah-sah anti ISLAM dan Rasis terhadap melayu malah sanggup jadi SIKITOL pengkhinat kdp agama dan bangsa sendiri...

keturunan siapa yang akan merana, terpinggir dan terusir dari tanah tumpah darah sendiri sebab kebodohan rasa syok bersekongkol dgn KAFIR HARBI LAKNATULLAH... sampai sanggup jual ISLAM demi kuasa...

tak belajar kah apa jadi pada melayu islam singapura??? syok pada janji PAP sanggup sokong dan jilat jubo cina yg akhirnya melayu jadi apa di sana???

tak payah nak dabik dada konon kau lah pejuang ISLAM kalau tindakan tu sbnrnya merugikan agama...

memetik komen diatas... sekarang siapa yg ukimak babi sundal celaka anak haram luar nikah bapak kepada babi segala babi burit busuk celaka keturunan kau bangsat sial anak beranak semua nak mampos ahli neraka!!!

korang yang buta hati atau mereka yg sedar ancaman kepada islam dan melayu dengan menolak bersekongkol dengan DAP kafir harbi laknatullah!!!

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

PENAFIAN

Laman ini tidak bertanggungjawab atas hasil penulisan yang dipetik dari sumber lain serta manipulasi pihak lain yang menggunakan bahan yang disiarkan disini. Laman bertujuan mengumpul maklumat sebagai saluran informasi dan media alternatif mencurahkan idea demi negara.