Tuesday, July 12, 2011

REALITI, FITNAH DAN PEMBOHONGAN SELEPAS PERHIMPUNAN HARAM BERSIH 2.0

 Salam Perjuangan...

Bersih sebenarnya dijadikan pencetus dan penyebab untuk Pakatan Rakyat mencari isu dan mereka cerita bohong dan fitnah bagi menaikkan populariti pakatan rakyat... disamping mengalihkan isu Dato' Seri Anwar terlibat dalam kes liwat, berzina dengan perempuan cina dan merupakan pembohong besar hasil pendedahan berterusan rakan-rakan yang meninggalkan beliau...



Banyak sungguh pembohongan dan tipu daya dilakukan dengan penganjuran bersih ini...

1. Kerajaan, Rakyat dan Yang Dipertuan Agong telah dibohongi penganjur BERSIH - kata tujuan nak serah memorandum pada YDP Agong... dah diberi peluang jumpa tapi tak serah pun dan mahu terus berarak... kenapa???


2. Isi memorandum atau 8 tuntutan bersih sememangnya tidak berasas kerana tuntutan yang dinyatakan hanyalah berlandaskan persepsi dan tidak selari dengan bukti sebagai contoh jika negara inin tidak terlus dan demokratik sistem pilihanraya nya bagaimana pembangkang boleh menawan 5 buah negeri pada pRU lalu dan kemenangan pembangkang dalam pilihanraya kecil selepas PRU lalu lebih banyak berbanding kerajaan... FIKIRKAN!
















3.Jumlah yang menyertai BERSIH dikhabarkan 100,000 hingga 150,000 orang adalah pembohongan... kononnya jumlah ini menggambarkan ramai tidka berpuas hati dgn kerajaan dan pembangkang ramai penyokong... SEBENARNYA hanya sekitar 8,000 ke 10,000 perusuh yg hadir... ANDA DITIPU!

More than 20,000 people demonstrated for electoral reforms across Kuala Lumpur in a rare protest that was declared illegal by police. Police fired tear-gas and water cannon at demonstrators and arrested more than 1,400 people. Malaysia. 9th July 2011

4.  HARAKAH BESARKAN CERITA "Perusuh mati kerana terkena gas pemedih mata" - alamak beb bas pemedih mata hanya menyebabkan mata pedih dan sukar bernafas... sama rasa macam kena asap bawang+cili kering... pedih dan rasa nak beredar cepat bagi mendapatkan udara lebih baik... dan ini lah kenapa pollis guna kerana bertujuan untuk menyuraikan penunjuk perasaan,... KES PENUNJUK PERASAAN MATI bukan sebab gas pemedih mata tu sebab dia sendiri tak sihat dan ada sakit... tau sakit tak sihat nak join juga... so dah takdir Allah kena terimalah... tak kan kita nak kata kalau arwah tak pergi tentu tak jadi... ajal maut adalah ketentuan Allah... PERUSUH MATI SEBAB SAKIT BUKAN SALAH POLIS.... ANDA TERTIPU!

 Arwah nampak kurus pucat dan tak bermaya malahan kurang sihat sebelum rusuhan bermula lagi... tengok gambar diatas

funeral baharudin bersih protester Kenapa perlu kita terlibat dengan tindakan dan gerakan yang terang terangan menyalahi undang-undang... malahan cubaan melawan pemerintah tidak takutkah kamu azab Allah SWT lebih-lebih lagi kamu bersekongkol dengan musuh Islam... KAFIR HARBI yang terang yterangan memusuhi Islam...

“Hai orang-orang yang beriman, taatilah Allah dan taatilah Rasul (Nya), dan ulil amri di antara kamu. Kemudian jika kamu berlainan pendapat tentang sesuatu, maka kembalikanlah ia kepada Allah (Al Qur'an) dan Rasul (sunnahnya), jika kamu benar-benar beriman kepada Allah dan hari kemudian. Yang demikian itu lebih utama (bagimu) dan lebih baik akibatnya” (QS. An-Nisaa: 59)




5. Malaysiakini pula menyiarkan gambar Mat Sabu yang konon dilanggar Land Rover polis tapi tak tau yang bawak itu polis. Kah kah kah.  Bilalah Mat Sabu ni nak berhenti jadi bodoh, ingat dah dapat jawatan Timbalan Presiden PAS adalah cerdik sikit, rupanya masih macam itu juga.  Nak tahu lebih lanjut, silalah baca tulisan MalaysiaKini dibawah ni (yang dihighlightkan merah). Kalau betul polis dengan sengaja melanggar Mat Sabu, kenapa tak buat laporan polis atas alasan cubaan membunuh?  Lepas tu siar besar-besar dalam Harakah dan arahkan wakil pembangkang dalam parlimen untuk menghebohkan isu ini... sebenarnya Mat Sabu yang gelabah sebab cuba lari dari POLIS.. kan dia dilarang berada di KL... nampak polis cuba merempit dan polis follow la... tah macam mana Matb Sabu terjatuh... tuduh kena langgar pulak... patut mat sabu yg bayar pada polis sebab langgar dan rosakkan lan rover polis... SEKALI LAGI ANDA DITIPU!

  
 
6. Majoriti media pembangkang yang lain menyiarkan gambar Anwar sedang ‘nazak’ dan propnya yang paling common – neck bracket. Apa dah takda prop lain ka Anwar? ANWAR TERCEDERA SEBAB POLIS GANAS..  Balik-balik yang itu jugak kau minat nak pakai? Apa yang boleh kita belajar daripada penyiaran semua gambar-gambar dan berita ini?  Semuanya menjurus cubaan untuk mendatangkan perasaan simpati kepada pemimpin-pemimpin yang berkenaan.  Depa nak dapat simpati saja, bukan peduli sangat pasal pilihanraya.  Kaedah simpati ni banyak kali berjaya dengan Anwar, yang paling berjaya ialah insiden mata lebam.  Nyaris juga tak kalah BN pada 1999 dek sebab gambar mata lebam ni.



APA KENYATAAN PENGAWAL ANWAR... KENAPA MEREKA CEDERA??? " semasa kejadian, hanya keselamatan Anwar yang difikirkannya ketika mereka cuba melarikkan diri... Kami cuba menyelamatkan Anwar dan berlari menuju ke KL Sentral dan ketika itu tersepak sebuh lubang dan terjatuh." SAPA KATA ANWAR CEDERA SEBAB POLIS????... baca malaysia kini ya...

Orang di Malaysia semua tahu pasal lakunan Anwar, sebab itu Anwar minta jurugambar luar negara saja yang memerhatikan pergerakkannya.  Anwar kalau belasah jantan jambu dan china doll, tak hengat nak patah leher pulak ya, tapi Sabtu lepas cepat saja tengkok tu nak sakit sampai terpaksa pakai neck bracket. Pendek kata modal biasa Anwar untuk dapat simpati sudah tidak laku disini, terpaksa guna media antarabangsa.

 
7. Ramai dibayar RM 50-RM 200 untuk sertai rusuhan BERSIH malah ada yang datang dari kampung diperguna dan dibohongi dengan rasuah duit rupanya ke KL untuk berdemonstrasi... Tak berbaloi sungguh dek duit RM 50 – RM 200 seorang tu, badan sendiri yang merana, termasuk berhadapan kemungkinan masuk ke dalam lokap kalau tujuannya semata-mata untuk mendatangkan simpati kepada Anwar dan sekutu-sekutunya termasuklah Ambiga yang antara pemimpin berperanan menghina dan mahu menjatuhkan Islam...



 
 

Inilah realiti sebenar rusuhan BERSIH 2.0 pada 9 Julai 2011 lalu... adakah anda mahu terus di tipu, diperdaya, dibohongi dan dikhianati... TOLAK ANWAR, TOLAK PAKATAN... DEMI KESELAMATAN DAN MASA DEPAN KELUARGA DAN NEGARA... 


 
FIKIR... FIKIR... DAN FIKIR... 
KEPADA ALLAH BERSERAH
.

No comments:

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

PENAFIAN

Laman ini tidak bertanggungjawab atas hasil penulisan yang dipetik dari sumber lain serta manipulasi pihak lain yang menggunakan bahan yang disiarkan disini. Laman bertujuan mengumpul maklumat sebagai saluran informasi dan media alternatif mencurahkan idea demi negara.