Tuesday, July 5, 2011

PERLEKAH DAN MAHU GULINGKAN YANG DIPERTUAN AGONG : KERAJAAN JANGAN JADI BACUL

Kepada Polis, Kementerian Dalan Negeri, Tentera dan Kerajaan Malaysia... Tolong jangan jadi BACUL!

Keratan di bawah ini saya ambil dari ruangan komen di malaysiakini di ruangan berita, Perhimpunan 9 Julai: Titah khas Yang di-Pertuan Agong.

Komen yang dihantar oleh pembaca di bawah ini meminta supaya Seri Paduka Yang Dipertuan Agung digulingkan.

Petikan komen tersebut
Rakyat nak mengadu pada Agung sebab Najib dan regimnya. Agung kata tak perlu mengadu pada dia sebab dia percayakan Najib. Penyelesaiannya: Gulingkan kedua-dua susuk ini. Selesai masalah.
Sepertimana yang kita tahu percubaaan menggulingkan Yang Dipertuan Agung adalah satu kesalahan yang amat-amat serius.

Malaysiakini sering mendabik dada kononnya merekalah satu-satu media yang paling adil dan patuh kepada segala peraturan , tetapi boleh menyiarkan komen tersebut di lamannya.

Semoga pihak berkuasa dapat bertindak dengan segera terhadap penghantar komen tersebut dan juga kepada pihak yang menyiarkannya. Ini kerana kesalahan yang dilakukan oleh si penghantar komen tersebut amat serius.

Jika pengikut-pengikut PSM yang ditahan di Pulau Pinang minggu lepas kini ditahan di bawah ordinan darurat kerana kesalahan yang sama, maka tindakan yang sama juga harus diambil terhadap penghantar komen tersebut kerana terang-terangan dia menghasut agar SPBYDPA digulingkan.

lagi bukti Pakatan Rakyat dan pengikutnya DERHAKA!


MEMPERLEKEH YANG ISTANA...


APA TUNGGU LAGI...

4 comments:

Anonymous said...

?

Anonymous said...

Jangan lupa kengkawan!!!!!! juak2 ameno la yg byk tarik kuasa2 raja melayu dulu!!! melayu mudah......lupa!!!!!!!!

Anonymous said...

tarik kuasa dgn derhaka tak sama la bangang..memang kau ni pencacai sinuar bodoh...
ada otak akal takde....buat malu bangsa melayu je..

kau tanggunglah dosa kalau betul sinuar dlm video sex tu..

PAK CU LANGAT said...

penyokong pembangkang memang BODOH GILER! kurangkan kuasa sultan/raja supaya mereka tidak kebal & kena patuh undang-undang... abis kalau raja boleh bunuh org dan tak boleh didakwa apa cerita???

sekarang nak susahkan semua org buat perhimpunan haram... memang celaka! sapa sokong PAS, PKR dan DAP memang celako! celako! celako!

Melayu yg ikut BERSIH teramatlah bodoh sekali... tahniah sbb koranglah penyebab melayu berpecah... dan tahniah juga sebab korang sokong Ambiga & DAP yg perjuang org supaya mudah Murtad, nak samarata Islam dan agama lain dan malahan tentang negara Islam... langhkah mayat baru tubuh negara Islam...

BODOH, BODOH, BODOH... sedarlah!

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

PENAFIAN

Laman ini tidak bertanggungjawab atas hasil penulisan yang dipetik dari sumber lain serta manipulasi pihak lain yang menggunakan bahan yang disiarkan disini. Laman bertujuan mengumpul maklumat sebagai saluran informasi dan media alternatif mencurahkan idea demi negara.