Thursday, July 7, 2011

PAK tidoLAH AKA TUN DOL PEMBAWA MALAPETAKA

Salam Perjuangan

Aku terkejut sgt... rupanya Pak TIDOlah menjadi dalang membawa Ambiga Keling Parya Interlok jumpa DYMM YDP Agong... PM, TPM & Menteri KDN tak dimaklumkan... Pak TIDOlah buat sendiri... Habis punah, rosak perancangan kerajaan untuk HARAMKAN DAN HAPUSKAN anasir perosak negara ini... jahanam negara...

Seingat aku bermula dia jadi PM... apa sahaja dia sentuh menjadi bencana & malapetaka... Bermula dengan pembebasan ANWAR... bencana dalam PEMUDA UMNO menerusi sentuhan "KJ"... pelbagai huruhara semasa sentuhan PEMERINTAHAN beliau (BERSIH, HINDRAF etc) ... malah UMBN hancur hasil sentuhan "panas" beliau... sekarang membantu BERSIH 2.0 jumpa DYMM YDP Agong...

Sentuhan Midas ... jadi emas.

TAPI Setiap sentuhan samDOL ...

... menghancurkan negara


TAK PERCAYA BACA AERTIKEL BERIKUT

sumber : PAPUKARI

Mari kita imbau kembali sejarah Bersih 1 yang tercetus dulu, cuba korang ingat balik kenapa Bersih waktu tu dapat sambutan? Kenapa? Come on, jangan la kita jadi manusi hipokrit ok. Bukan setakat Bersih je tapi parti-parti yang dah nak hampir pupus semua mendapat nyawa semula? Kenapa?

Kita sendiri pun semua tak boleh tahan waktu tu, terasa susahnya hidup ni, mana bisa aku lupakan saat dan ketika itu! Ya tuan dan puan semua, kalau tak kerana Tun Dol bodoh nak mampos maka UMNO tak la dihina seteruk ini. Ini adalah hakikat.


Sial yang dibawak oleh manusia bernama Abdullah ni terpaksa ditanggung oleh PM sekarang. Tak patut kan? Ingat kan si sialan ni dah bersara maka dah settle la masalah tapi kalau dah sial tu memang sial la jugak kan? Mari kita baca apa yang ditulis oleh
Anak Omak pasal Tun Dol bebal nak mampos ni:

Polis sudah uruskan isu Bersih 2.0 dengan baik, tetapi dalam diam-diam Tun Dol sudah berjumpa dengan Dato Ambiga, Pengerusi Besih 2.0 dan aturkan dia berjumpa dengan DYMM Seri Paduka Baginda Yang Di Pertuan Agong.


Ambiga menang diketahui baik dengan Tun Dol. Dia dapat Dato pun hasil usaha tun Dol. Ambiga yang mengatur makan malam untuk Bar Council bersama kerajaan untuk menyelesaikan masaalah antara kerajaan dan Bar Council. Masa itu, tiga hakim diumumkan pampasan tanpa asas untuk diberi. Ini kerja bodoh Dato Zaid Ibrahim.


Semasa Tun Dol beri nyawa kepada Ambiga, dia sudah mula ketakutan dan nyawa di hujung tanduk. Keadaan dan orang ramai (melainkan yang bodoh taksub atau bahlol tak faham) semua sudah berpihak pada polis dan kerajaan.


Rakyat sudah sedia faham dan terima alasan dan justifikasi tindak tanduk polis, pelbagai pendedahan mengenai keselamatan sudah dibuat, dan hubungkait dengan anasir subversif luar negara sudah didedahkan. Peniaga dan rakyat dah berbulu dan benci dengan Bersih 2.0. NGO dan UMNO semua sudah bagai disuntik semangat baru untuk menentang Bersih 2.0


Tapi Tun Dol si Bahalol tua tak tahu nak mampos pergi memandai untuk konon menjadi perantara di antara Bersih 2.0 dengan Agong/kerajaan. Akhirnya hanya rancangan polis dan kerajaan terkacau, AGong turut sama malu dan Anwar besar kepala.


Sebagaimana berlaku semasa Tun Dol menjadi Perdana Menteri, semua yang dipegang dan cuba lakukan semuanya berakhir dengan kersoakkan dan kehancuran. Begitu juga dengan kes ini.

Semua arrangement dengan Agong ini dilakukan tanpa pengetahuan Perdana Menteri, Timbalan PM dan Menteri Dalam Negeri. Kemungkinan pihak pengurusan Istana bawah Tengku Bentara bersekongkol dengan Tun Dol. Kepala Ketua Setiausaha Negara, Tan Sri Sidek perlu dipelangkong atas kecuaian ini.


Selepas perjumpaan dengan Ambiga dengan Agong, Anwar sudah ambilalih Bersih. Dia terus berdegil dan mahukan Stadium Merdeka dan perarakan jalanan ke arah stadium .


Mana tidak dia berdegil, dia sudah dapat putarbelit dan jaja nama Agong.


Dia dapat pusat untuk berkubu dan masih berdegil mahu adalah perarakan jalanan. Ini hanya memalukan Agong dan kerajaan.


Selain itu, Anwar naik besar kepala tidak mahu mohon permit polis dan anggap Bersih mengatasai undang-undang dan peraturan yang mana perlu diberi keistimewaan. Lagi memalukan Agiong dan kerajaan.


Kini Anwar berupaya melakukan rampasan kuasa ala rusuhan jalanan Mesir seperti yang dirancangkan. Dah baik-baik mereka akan tunduk dan hentikan perhimpunan, Tun Dol bukan saja membantu mereka untuk dapat berhimpun dan memalukan polis, kerajaan dan UMNO, mereka boleh lakukan lebih dari itu.


Adakah ini usaha Tun Dol untuk memalukan kerajaan? Adakah ini tindakan Tun Dol untuk balas dendam ke atas Najib yang enggan menerima Khairy masuk kabinet? Khairy pun membuat kenyataan yang memalukan dari expedisi Gaza mentakana dia akan bersama Bersih.


Kepala hotak budak undi pos. Dia ingat terer sangat dia di Rembau. Dia kena sedar dia bukan wakil rakyat tapi wakil pos. Dia menag atas saluran undi pos keapda kawasannya.


Berbalik kepada permintaan keapda Najib mahukan Khairy jadi Menteri, apa yang dia sumbang sebagai Ketua Pemuda. Pemuda lembab dan tidak bergerak bawah Khairy. Prestasi Khairy hancur. Macam mana nak kasi jadi Menteri?


Macam mana nak terima Khairy jika dia bersungguh-sungguh sudah katakan dia akan menjadi duri dalam daging untuk memastikan prestasi Najib lebih teruk dari Tun Dol semasa tahun 2008.


Nampak gayanya, Tun Dol mahu sabotaj agar UMNO dan BN Kalah teruk dalam PRU akan datang.


Bukan setakat itu saja sialnya Tun Dol, dia turut dikaitkan dengan tuduhan rasuah dalam salahlaku seorang bekas Penasihat Bank Negara yang dituduh menerima wang RM100,000 untuk mendapatkan projek bagi seorang ahli perniagaan.


Read more...

No comments:

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

PENAFIAN

Laman ini tidak bertanggungjawab atas hasil penulisan yang dipetik dari sumber lain serta manipulasi pihak lain yang menggunakan bahan yang disiarkan disini. Laman bertujuan mengumpul maklumat sebagai saluran informasi dan media alternatif mencurahkan idea demi negara.