Friday, December 10, 2010

NAZRI DAN KERAJAAN CILANAT - TERUSKAN LAH BELA NAMAWEE DAN CINA

Salam Perjuangan...

Itulah makin tinggi jawatan... makin banyak bini... bodoh makin melantun-lantun!
Aku masih ingat Nazri umumkan dengan bangganya dalam parlimen dan sidang media selepas itu bahawa TINDAKAN TELAH DIAMBIL KEPADA MELAYU RASIS


Menteri di Jabatan Perdana Menteri, Datuk Seri Mohd Nazri Abdul Aziz berkata Pegawai kanan Biro Tata Negara (BTN) Hamim Husin yang mengeluarkan kata-kata berbaur perkauman telah dihukum dengan digantung tugasnya pada 6 Oktober lalu serta diberikan surat amaran.

Nazri berkata kerajaan juga telah bertindak ke atas dua pengetua - di Kulaijaya, Johor dan Bukit Selambau, Kedah - kerana kesalahan yang hampir sama. Kedua-dua pengetua SMK Tunku Abdul Rahman Putra di Johor, Siti Aishah Mansor, dan pengetua SMK Bukit Selambau (SMKBS), Sungai Petani di Kedah, Ungku Aznan Ungku Ismail juga digantung jawatan mereka. Mereka kini ditugaskan menjalankan kerja-kerja pejabat di jabatan pelajaran di negeri masing-masing.

Rujuk sini : http://sabahdaily.blogspot.com/2010/11/pegawai-btn-rasis-sekadar-digantung.html

Tapi kenapa perlakuan rasis kaum lain Nazri lahabau dan kerajaan mankuk senyap menyepi tanpa ada sebarang tindakan... apakah perlu melayu anjurkan tunjuk perasaan macam HINDRAF baru kerajaan nak layan kami???

Lebih mengecewakan NAMAWEE si "babi" telah menerima layanan "1st class" boleh datang jumpa Nazri malahan tak perlu ikut "protokol" - ikut suka dia masuk Parlimen jumpa Nazri...

Apakah Nazri akan beri layanan serupa kalau Ustaz Hamim (BTN),
Siti Aishah Mansor - Pengetua SMK Tunku Abdul Rahman Putra Ismail dan Ungku Aznan Ungku pengetua SMK Bukit Selambau (SMKBS) mahu berjumpa Nazri?
Mereka tidak doberikan peluang langsung membela malahan tindakan penggantungan, surat amaran dan pertukaran tugas dilaksanakan serta merta...

HATI CINA BANGSAT PUNYALAH NAK DI JAGA... HATI MELAYU MACAM MANA??

merujuk kata-kata GAPS...
kalau SATU namawee boleh lepas bebas hina islam (azan suboh) aku yakin akan ada 1000 lagi namawee akan keluar hina dina maruah islam/melayu... apa nazri jawab??? nazri jawab..waktu tu kita akan amik tindakan..

GERAM MARAH DAN PANAS! CILANAT LAH NAZRI DAN KERAJAAN






oleh GAP..

aku pernah jumpa nazri aziz di parlimen..banyak soalan panas aku terjah dia. soalan aku kepada nazri tentang namawee, nazri kata takde akta yang boleh sangkutkan bangsat ni dengan kesalahan undang-undang.

aku tanya nazri lagi..kalau SATU namawee boleh lepas bebas hina islam (azan suboh) aku yakin akan ada 1000 lagi namawee akan keluar hina dina maruah islam/melayu.

nazri jawap..waktu tu kita akan amik tindakan..aku balas jawapan dia..aku kecewa jawapan begini.

untuk isu namawee nazri banyak gunakan alasan teknikal daripada memahami kecederaan hati orang melayu.

aku cakap lagi kat nazri , aku terima hukuman jika orang melayu salah tapi jika bangsa lain turut bersalah janganlah di lepas bebas begitu je..

Oleh : Cucu Tok Selampit

Hebat! Hebat sungguh penerimaan Menteri Jaga Pintu Parlimen kepada Babiwee opps ... Namewee. Kalau Bloggers Melayu di tempat Namewee, mampus sudah kena macam-macam tindakan undang-undang. Ada yang kena blacklist atau didakwa oleh SKMM, ada yang kena buat laporan polis dan macam-macam lagi tindakan ke atas mereka. Lain pulak halnya dengan Cina komunis ni. Bukan main sayang lagi Si Nazri Aziz. Siap dibelanya si Namewee melalui kenyataan medianya bahawa Namewee bukan "racist".

Walaupun berbagai onar yang dilakukan oleh Namewee ini, semuanya kelihatan harum dan cantik di mata Nazri. Sehinggakan kedatangan si tukang karut ini ke Parlimen mendapat layanan seorang Menteri, walaupun seorang Menteri yang haprak. Etika berpakaian jauh tolak ketepi. Walaupun peraturan untuk masuk ke Parlimen mewajibkan berpakaian baju kemeja bertangan panjang dan bertali leher, untuk si Namewee apa sahaja yang dipakainya pun tak mengapa, walaupun sehelai T-Shirt berkolar bulat.

Mungkin si Namewee ini datang berjumpa dengan Nazri Aziz hendak meminta pinjaman RM1 juta bagi membolehkan dirinya menyiapkan filem terbarunya berjudul Nasi Lemak yang tertangguh akibat kurang dana. Penulis hendak mencabar Ahli Parlimen Padang Rengas ini supaya membiayai si Namewee ini kalau beliau berani, kerana penulis hendak melihat apa yang pengundi-pengundi di Padang Rengas hendak lakukan kepada Pembela Namewee ini di dalam PRU13. Malu betul penulis dengan Menteri haprak dari Perak ini. Kalau tidak mengenang jasa Ayahnya yang pernah mentadbir di Perak, sudah lama kuludah gambar di atas.

Ramai meluahkan kecewa... Pandangan anda bagaimana??? tepuk dada tanya iman


http://parpukari.blogspot.com/2010/12/cili-kasi-taruk-soalan-untuk-nazri-aziz.html
http://neutraldaily.blogspot.com/2010/12/namawee-blogger-umno-memuji-menteri.html
http://medan-info-kita.blogspot.com/2010/12/tahniah-nazri-aziz-namewee-tak-payah.html
http://gerakan-anti-pkr.blogspot.com/2010/12/masuk-parlimen-tanpa-ikut-protokol.html
http://khairulryezal.blogspot.com/2010/12/namawee-nazri-aziz-ibarat-isi-kuku.html

No comments:

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

PENAFIAN

Laman ini tidak bertanggungjawab atas hasil penulisan yang dipetik dari sumber lain serta manipulasi pihak lain yang menggunakan bahan yang disiarkan disini. Laman bertujuan mengumpul maklumat sebagai saluran informasi dan media alternatif mencurahkan idea demi negara.