Monday, February 20, 2017

HIMPUNAN RUU 355 LAMBANG PENYATUAN UMMAT ISLAM DI TENTANG BONEKA KAFIR HARBI DAPIGGY

Lebih 30,000 umat Islam hadir menunjukkan sokongan dalam HIMPUNAN RUU355 hinggakan melimpah tidak cukup ruang Padang Merbok. Saudara/i  sesungguhnya Solidariti dan kesatuan Ummah antara perkara terpenting hinggakan terdapat hadis dan ayat Al-Quran menjelaskan tentang peri pentingnya perpaduan dikalangan umat Islam. Maka perkara ini wajar mendapat tempat dihati setiap umat Islam lantas diterjemahkan dalam bentuk sokongan kerana sesungguhnya musuh ISLAM itu tidak akan sesekali meredhai dan akan sentiasa mengganggu gugat kesatuan ummah dan Islam itu sendiri.

Terima kasih, Tahniah, Syabas dan Anda lah WIRA kepada yang hadir ke perhimpunan ini. Semoga Allah mempermudahkan urusan dan kelulusan RUU355 ini nanti di parlimen. Amin


Namun yang menyedihkan terdapatnya manusia yang mengaku beragama ISLAM namun merelakan diri dijadikan boneka dan keldai tunggangan Kafir Harbi Laknatullah Rasis CHauvanis DApiggy. Kebanyakan yang hadir kaum CINA Chauvanis anti ISLAM seramai lebih kurang 200 orang dan perhimpunan anti RUU355 ini diketuai Zaid Ibrahim yang terkenal liberal dan sosial malah dikhabarkan selesa menjalani hidup western style... bruupppp!!!! yam seng!!! bermacam justifikasi di momok kan dan di spin demi menentang syiar ISLAM dan kemaslahatan UMMAH... apa dia tidak sedar atau lupa diri... tak malukah mengaku ISLAM kalau bibir berbicara sebaliknya dan batang tubuh menidakkan usaha mengangkat Islam itu sendiri.


Lihat saja lautan manusia yang berjihad mengangkat syiar Islam ini... kehadiran adalah lebih ramai berbanding BERSIH lepas dan pastinya ini akan menggentarkan musuh ISLAM hinggakan terpaksa menilai semula strategi mereka. Siapa kata PAS hilang taring dan tidak mendapat sokongan... siapa kata UMNO dan PAS telah dipisahkan dan tidak akan bersama... sesungguhnya ALLAH maha mengetahui... semoga momentum kesatuan ummah ini dapat kekal hingga PRU14 nanti menerusi jalinan kerjasama yang akhirnya dapat menumbangkan musuh Islam secara total... kepada Allah berserah

No comments:

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

PENAFIAN

Laman ini tidak bertanggungjawab atas hasil penulisan yang dipetik dari sumber lain serta manipulasi pihak lain yang menggunakan bahan yang disiarkan disini. Laman bertujuan mengumpul maklumat sebagai saluran informasi dan media alternatif mencurahkan idea demi negara.