Monday, September 5, 2016

PANAS MUHYIDDIN AKAN BERNIKAH DENGAN NIKA LEPAS SOLAT AIDILADHA NANTI - ASTRO AWANI PALSU




Berita perkahwinan Muhyiddin Yassin dengan Nika Gee tersebar luas dan mendapat publisiti umum memandangkan suami Nika Gee sendiri menyebut hubungan sulit antara isterinya dengan Muhyiddin Yassin bertahun lamanya dalam affidavit ke mahkamah. Suami Nika Gee seorang peguam lama dan bekas pendakwa awam pasti dia sedar implikasi afidavit berkenaan terutama terhadap Muhyiddin Yassin.
Perkara tersebut akan diterima pakai sebagai bukti dan fakta oleh mahkamah melainkan ada nafi balas dari Nika Gee atau permohonan dari Muhyiddin mohon 'strike off' kenyataan itu.

Semua fikir Muhyiddin mungkin nak ambil berkat kut... sekarang kan musim menikah... mula-mula abang Khir Toyo kita dengan awek cun PTD... lepas tu DYMM Sultan Selangor dengan pembaca berita anggun lagi menawan... sayang nya palsu semata-mata... hancur harapan Nika Gee hahahaha...

Juak, macai dan pecacai Muhyiddin Yassin cuba cover line " apa barang nika gee... huduh tak comei baik muhyiddin pilih awek lain AMBIL macam isteri khairuddin sotong umie aida ka... baru berbaloi"

hahaha... cuba tengok gambar di bawah ni... cuba teka siapa??? patut tergila-gila siang malam pagi petang abg Yiden kat minah gedik ni... cuba cek dompet dia mana tahu kut-kut ada simpan lagi gamba cun seksi awek ni muda-muda dulu-dulu hehehehe....

No comments:

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

PENAFIAN

Laman ini tidak bertanggungjawab atas hasil penulisan yang dipetik dari sumber lain serta manipulasi pihak lain yang menggunakan bahan yang disiarkan disini. Laman bertujuan mengumpul maklumat sebagai saluran informasi dan media alternatif mencurahkan idea demi negara.