Monday, September 5, 2016

MP DAPiggy BANGSAT MAHU HANTIKAN MERAYAKAN 31 OGOS TARIKH KEMERDEKAAN NEGARA



Hebat dan sungguh bangsat sekali apabila Chong Chieng Jien, Ahli Parlimen DAP Kuching mahu Sarawak tidak meraikan sambutan Hari Kemerdekaan Malaysia setiap 31 Ogos. Inilah hasil didikan serta minda yang penuh cauvanis dan rasis hingga buta sejarah pembinaan negara bangsa. 

Ada baiknya kalau ahli DAPiggy ni berambus balik china dan serah kerakyatan. Lepas tu boleh masuk sekolah semula berkiblatkan sejarah negara china.

1 comment:

Anonymous said...

Tak mau tanya ker...kenapa wilayah2 di Amerika Syarikat tak menyambut pada tarikh kemerdekaan wilayah masing2... Bonggok ka apa MP Kuching..?? Otak kucing memang bonggok... Org dalam dunia sambut kemerdekaan NEGARA bukan NEGERI.... bodoh punya MP... benggap mcm selut... 59 tahun dah merdeka masih tak faham cakap bahasa MELAYU...

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

PENAFIAN

Laman ini tidak bertanggungjawab atas hasil penulisan yang dipetik dari sumber lain serta manipulasi pihak lain yang menggunakan bahan yang disiarkan disini. Laman bertujuan mengumpul maklumat sebagai saluran informasi dan media alternatif mencurahkan idea demi negara.