Wednesday, January 27, 2016

PAGI INI NAJIB SUDAH DI ISTANA NEGARA APA NASIB MB KEDAH MUKHRIZ MAHATHIR

http://www.pru14.tv/wp-content/uploads/2016/01/image-8-670x377.jpeg



Kereta rasmi PM telah memasuki perkarangan Istana Negara dan pertemuan pagi ini mengadap DYMM YDP pastinya memiliki agenda tersendiri tidak lain berkaitan krisis politik dan pertukaran MB Kedah.

Mukhriz seperti diketahui berhadapan dengan krisis ketidak percayaan terhadap kepimpinan beliau yang menyebabkan hampir 100% pemimpin UMNO di pelbagai peringkat meminta Perdana Menteri yang juga Presiden UMNO supaya bertindak segera untuk menyelesaikan kemelut UMNO Kedah ini.

Manakan mungkin mahu mentadbir dan mengurus politik dengan baik jika tidak mendapat kerjasama dan sokongan padu ketua bahagian di kedah. Hala mana nak di bawa Kedah apakah cukup dengan berselfie turun sembang-sembang kosong dan memainkan sentimen kebencian pada najib UNTUK memastikan kedah menang pada PRU-14 nanti???

Apakah Kedah tidak perlukan pembangunan kemajuan dan usaha meningkatkan ekonomi bagi memakmurkan rakyatnya??? Setakat ini mukhriz gagal bab itu yang dia berjaya adalah meningkatkan ekonomi syarikat tambang murah seperti Air Asia dan Malindo Air... kenapa??? iyalah kan Mukhriz pelanggan tetap syarikat penerbangan terbabit bila dia terbang berulang dari KL ke Alor Setar... 

MOTTO baru Mukhriz "4-5 jam sehari dan 4-5 kali seminggu"... kalah biskut marie bravo!!!!

5 comments:

Anonymous said...

BLOG GOBLOG!!

WHAT THE FUCK!!

Anonymous said...

Blog macam SIAL!!!!

Anonymous said...

Artikel macam MUSIBAT AGONG!!!

Anonymous said...

Artikel macam ni kalau di tulis atas kertas boleh kasi Cina lepas Berak lap PAN_tat!!!

Wahkahkahkahkah.....

bukan idealis said...

terima kasih atas cercaan kutukan dan hinaan... terima kasih byk ya... seronok betul...

lepas ni kau boleh pegi jilat jubo anwar ka... kit siang ka... jijah ka... azmin ka.... atau lagi best hitam sikit mader ka... mukhriz ka... yiden dan piei ka...

jilat lagi lama lagi masyuk... penuh isi poket... hahahahahaha ke lama dah tak kena suap tu meroyan hahahahahaha

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

PENAFIAN

Laman ini tidak bertanggungjawab atas hasil penulisan yang dipetik dari sumber lain serta manipulasi pihak lain yang menggunakan bahan yang disiarkan disini. Laman bertujuan mengumpul maklumat sebagai saluran informasi dan media alternatif mencurahkan idea demi negara.