Monday, January 18, 2016

BANGSA JOHOR LAH SANGAT KUNUN JOHOR MILIK SEMUA MELAYU KENA BANGSAT KAT BELAKANG TAK SEDAR

Apabila buduh sombong, buta dan lurus bendul ini lah jadinya kena pijak dan kencing tak sedar sebab rasa diri sudah hebat sangat dan tahu semua benda asyik komen sana sini semua orang tak betul dia sahaja yang paling betul perasan hebat sangat. 

Itulah dia meLAYU suka dan gemar sangat memberi dan mengalah bagi semua kat bangsa lain sampai nasib bangsa dan tanahair terjual pun tak sedar. BANGSA LAIN dah benci pun terhegeh-hegeh nak berkawan dan menyembah malah siap iktiraf lagi malaun cauvanis, rasis dan kafir harbi itu menjadi sebahagian diri mereka. Alangkah bodohnya...


Apa yang terjadi dan di alami guru-guru melayu di SJKC Pai Chee adalah cerminan sikap, pandangan, tindakan dan betapa rasisnya kaum pemakan babi terhadap bangsa melayu... jika ada peluang nescaya itulah layanan yang bakal bangsa melayu dapat jika diperintah cina kafir harbi...

BODOH kah kita mahu lagi menyembah dan berharap mereka berbaik dengan kita... jika mengharap bisnes dan duduk di kawasan atau pejabat majoriti melayu... wahhh senyum cakap dan kelakuan amat baik di depan kita... sampai sanggup mempamerkan tindakan kemelayuan... APABILA di belakang mengumpat, mengutuk dan mengeji kita kaw kaw punya... dan kalau dapat peluang... yaa... itulah yang terjadi di SJKC Pai Chee....

Kalau kita sahaja insaf tak guna beb... kena nasihat jugalah pemimpin kita di atas... jangan menjilat dan membontot serta menyembah billionair cina... kenyang kena bela tokeh babi... gadai tanah buat projek kasi tokeh cina... nak duit masyuk lupa nasib bangsa dan tak sedar diri tu kena bodoh ja dek cina... 

pada kwn2 cina yang ikhlas berkawan dan faham terima kasih lah... luahan ini ditujukan khas pada cina rasis cauvanis dan kafir harbi laknatullah tak sedar diri... dan melayu bodoh sombong asyik komen sana sini yang rasa hebat duduk goyang telur hari2 berlagak macam tahu semua dan gemar dikenali sebagai penjilat tokeh babi.

Bersatulah... sibuk tolak rasis bagi muka sampai sanggup bela membela dan iktiraf kaum cina sebagai bangsa itu dan ini... tak sedar melayu kena bangsat dalam diam... oleh kaum rasis fakir harbi laknatullah... bravo!!!

http://www.tv14.my/wp-content/uploads/2016/01/wp-1452902795337.jpg
 
Guru Besar menghalau keluar seorang guru berbangsa Melayu Sekolah Jenis Kebangsaan Cina Pai Chee di Mersing, Johor i dalam akaun facebook guru besar bernama Ang Swee Hoon itu, telah menunjukkan dia menyokong parti rasis DAP secara terang-terangan.

Menurut sumber berkenaan juga, guru besar terbabit turut “mengangkat” Ahli Parlimen Gelang Patah yang juga Ketua Parlimen DAP, Lim Kit Siang sebagai salah seorang pemimpin parti DAP yang disukai olehnya.
Malah, menurut sumber tersebut juga, Ang dipercayai adalah ahli DAP Johor dan sekali gus menjadikan parti kerajaan Barisan Nasional (BN) sebagai musuh utama dalam perlaksanaan dasar parti yang disertainya...

SOKONG TUTUP SEMUA SEKOLAH CINA
JOM SOKONG MALAYSIA 1 ALIRAN SEKOLAH SAHAJA

2 comments:

Anonymous said...

Fuh..memang kaw
kalau ramai orang yg berfikiran idealis macam ini
sudah tentu maruah melayu akan kembali gemilang dan terbilang

puak yg sibuk dengan bangsa dia tu, kalau bercakap kononnya atas dasar demokrasi, kebenaran dan nak tegakkan keadilan..dia cakap apa sahaja semuanya boleh..

Cuba kita cakap sikit kat dia...mesti segera ditangkap kerana dituduh menghina, menghasut dan bermacam bagai lagi kesalahan kerana kita ini marhaen..

Bagi aku kata kuncinya mudah sahaja...boros dan bazir .. semua perangaidan nafsu yg tunduk kepada perangai IBLIS .. tak tahu tang mana hebatnya mereka itu yang terhegeh hegeh memperhambakan manusia !!

Semoga bangsa ini segera bersatu tanpa terbawa bawa dengan fahaman sempit politik kepartian dan asabiyah sempit.. mungkin dengan kesatuan itu mereka dapat kita sekolahkan dengan ajaran Islam yang syumul lagi kamil !!!

Anonymous said...

Nak buat mcm mn dah....
Harap prmimpin melayu dah sembah cina..
Harap parti islam dah jd parti selam ..
Apa lg yg nak d harap...
Baik parti kerajaan mau pun pembabgkang yg namanya prmimpon melayu sekuanya khinzir peliharaan Dapigs laknatullah

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

PENAFIAN

Laman ini tidak bertanggungjawab atas hasil penulisan yang dipetik dari sumber lain serta manipulasi pihak lain yang menggunakan bahan yang disiarkan disini. Laman bertujuan mengumpul maklumat sebagai saluran informasi dan media alternatif mencurahkan idea demi negara.