Wednesday, August 19, 2015

PANAS!!! ROSMAH MANSUR BUAT HAL LAGI HABISLAH KALAU PEMBANGKANG TAHU SURE VIRAL BESAR BESARAN

 
MasyaAllah baru tahu perangai sebenar Rosmah Mansur!!!! Ceritanya pada satu majlis UMNO Rosmah hadir dan beramah mesra dengan 'orang-orang umno' kemudian dia berbisik-bisik dengan salah seorang wanita UMNO kawasan berkenaan untuk melawat-lawat area berkenaan dan jumpa individu tertentu... 
 




Walau beliau dihina siang malam, walau apa saja orang kata tentang dia tetapi kalau bab nak tolong anak-anak kecil, samada yang sihat atau pun yang kurang bernasib baik, maka Datin Seri Rosmah Mansor memang tidak akan teragak-agak untuk membantu. Ini sifat baik beliau yang ramai tidak tahu.

Aku bukan nak menjilat, benda baik aku cakap baik la kan? Semoga Datin Seri Rosmah terus kuatkan semaangat dalam menempuhi dugaan yang sedang dihadpi sekarang bersama-sama Perdana Menteri kita. Semoga semuanya dipermudahkan hendaknya.

2 comments:

Anonymous said...

rosmah bagi rm500 dari duit laki dia yg sebanyak 2.6billion

anti MACAI said...

kesian macai peliwat ananimus kt atas hasad dengki tak sudah... org buat baik pun nak kena umpat dan kata macam-macam... kau sibuk2 kecoh2 duit atok nenek kau ke tu...

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

PENAFIAN

Laman ini tidak bertanggungjawab atas hasil penulisan yang dipetik dari sumber lain serta manipulasi pihak lain yang menggunakan bahan yang disiarkan disini. Laman bertujuan mengumpul maklumat sebagai saluran informasi dan media alternatif mencurahkan idea demi negara.