Wednesday, March 25, 2015

SO HOT AND SEXY RARA CUN SEKOLAH DEMOKRASI MAIN-MAIN SARDIN TERBOGEL GST



Ini gambar-gambar Sepura atau Rara Othman, seorang aktivis PR dari Sekolah Demokrasi DAP. Beliau ditangkap PDRM kerana membuat kacau di Jabatan Kastam Wilayah Persekutuan di Kelana Jaya pagi tadi. Kononnya mereka datang untuk bertanyakan soalan kepada Pengarah Kastam, tetapi niat mereka yang sebenar adalah untuk membuat kacau bilau di pejabat Kerajaan. Antara soalan bodoh yang ingin ditanyakan adalah seperti berikut yang beliau letak di laman sosial Twitter:


Sejak bila sardin bakal dikenakan GST wahai Rara Othman? Lain kali kalau bodoh, datang saja ke kursus dan seminar GST anjuran Kementerian Kewangan. Jangan asyik dengar cakap Rafizi Ramli dan Tony Pua. Sampai tua jadi bodoh! Cuba lihat rajah di bawah. Ini adalah jenis pembohongan oleh DAP untuk memainkan emosi. Rara Othman ternyata berbohong. Sardin adalah dalam kod 'zero rated'. Malah hampir kesemua ikan, makanan laut, sayur-sayuran dan ayam adalah kod 'zero rate'. Maknanya tiada GST! Malang sekali jadi tenaga pengajar dan ikon di Sekolah Demokrasi DAP tetapi bodoh.
 

No comments:

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

PENAFIAN

Laman ini tidak bertanggungjawab atas hasil penulisan yang dipetik dari sumber lain serta manipulasi pihak lain yang menggunakan bahan yang disiarkan disini. Laman bertujuan mengumpul maklumat sebagai saluran informasi dan media alternatif mencurahkan idea demi negara.