Wednesday, October 15, 2014

KAKITANGAN PERMATA BUAT LOPRAN POLIS BERSEDIALAH STAF KEADILAN DAILY UNTUK KE PENJARA DAN SAMAN FITNAH PERMATA DAPAT 711 JUTA

Golongan munafikun memang tak serik-serik malah otak nya bergeliga dan tangannya sentiasa GATAL untuk menulis berita fitnah, bohong dan tipu. Kecelakaan golongan ini jelas sekali bila ada pula pengikut bangang dan taksub percaya bulat-bulat fitnah yang di keluarkan menerusi surat khabar NAJIS milik mereka...

Mereka perlu diajar... laporan polis... tindakan undang-undang dan saman 100 juta bagi lingkup terus organisasi MUNAFIKUN ini.


Kakitangan PERMATA hari ini telah membuat satu laporan polis ke atas Keldaian Daily di Ibu Pejabat Polis Daerah (IPD) Sepang, di atas keceluparan portal berkenaan memfitnah PERMATA. Tahniah di atas keberanian kakitangan Bahagian PERMATA, Jabatan Perdana Menteri yang bertindak mempertahankan PERMATA dari terus difitnah. 

Laporan polis berkenaan dibuat sendiri oleh Setiausaha Bahagian PERMATA, Dato Saidatu Akhma binti Hassan terhadap Naib Ketua Wanita PKR, YB Haniza Talha, Ketua Srikandi PKR, Siti Aishah Shaik Ismail, Pengarang, Nadia Hanafi dan Editor Keldaian Daily. Keldaian Daily dalam artikel mereka bertarikh 12 October 2014, telah memfitnah PERMATA memperolehi dana sebanyak RM711 juta dan subsidi minyak telah dikurangkan untuk tujuan itu. Bersiap sedialah wartawan dan editor Keldaian Daily untuk bermalam di lokap. Silalah fitnah lagi.


No comments:

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

PENAFIAN

Laman ini tidak bertanggungjawab atas hasil penulisan yang dipetik dari sumber lain serta manipulasi pihak lain yang menggunakan bahan yang disiarkan disini. Laman bertujuan mengumpul maklumat sebagai saluran informasi dan media alternatif mencurahkan idea demi negara.