Thursday, October 2, 2014

AZMIN ALI MB SELANGOR HUKUM RAKYAT PELABUHAN KLANG DAN BANDAR TUN RAZAK

No matter how the Selangor palace spins it, PKR and Pakatan Rakyat had agreed on Dr Wan Azizah, not Azmin Ali, as the Selangor menteri besar. – The Malaysian Insider pic by Nazir Sufari,  September 23, 2014.

Shah Alam: Menteri Besar Selangor Mohamed Azmin Ali mengarahkan bank membekukan akaun Skim Mesra Usia Emas Parlimen Bandar Tun Razak dan Dewan Undangan Negeri (DUN) Pelabuhan Klang.
Pegawai Khas Ahli Dewan Undangan Negeri Pelabuhan Klang Faekah Husin berkata, arahan itu dikeluarkan pada 25 September 2014. 

"Saya percaya ia dibuat atas arahan Menteri Besar Mohamed Azmin Ali. Tindakan pantas Menteri Besar baru ini seolah-oalah jawapan atau reaksi kepada titah Sultan Selangor yang menasihatkan agar kepimpinan Selangor mengenepikan sengketa dan membuka lembaran baru demi rakyat.

"Nampaknya Menteri Besar baharu mahu menghukum bukan sahaja Tan Sri Abdul Khalid Ibrahim tetapi seluruh rakyat di Pelabuhan Klang dan Bandar Tun Razak," katanya.
 BAHAGIANYA HIDUP DI BAWAH KERAJAAN PAKATAN RAKYAT... 
MAKAN POLITIK, TIDOR POLITIK, MANDI PUN POLITIK... HARI-HARI OTAK KENA LIWAT PASAL POLITIK... TERUSKAN MENYOKONG PAKATAN RAKYAT DAN PKR... TERBAIK LAH RAKYAT SELANGOR!!!!!

1 comment:

Anonymous said...

bukankah bandar tun razak di luar selangor, kenapa menggunakan peruntukan dari wang negeri selangor. itu yang tak patut. jika syaratnya ialah lahir di wilayah persekutuan dan selangor, tabung itu ada atau tidak di bukit bintang? sungguh merepek la cara pakatan memerintah negeri, ikut sesedap rasa usus masing2. bagaimanapun, kenapa pulak tabung untuk dun pelabuhan klang juga dibekukan? adakah dun pelabuhan klang dah terkeluar dari selangor? apa yang nampak, pemerintah selangor saling menunjukkan sailang masing2. hancussss!!!!

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

PENAFIAN

Laman ini tidak bertanggungjawab atas hasil penulisan yang dipetik dari sumber lain serta manipulasi pihak lain yang menggunakan bahan yang disiarkan disini. Laman bertujuan mengumpul maklumat sebagai saluran informasi dan media alternatif mencurahkan idea demi negara.