Tuesday, July 30, 2013

SEKOLAH CINA WAJIB DIHAPUSKAN KERANA CINA NAIK LEMAK DONG JIAO ZHONG MAKIN CELAKA LAWAN KERAJAAN




Pada 19 Julai 2013, Dong Zong dan Jiao Zong (Dong Jiao Zong), dalam sidang akhbarnya di ibu negara, menolak keputusan Kementerian Pendidikan untuk menambah masa pengajaran dan pembelajaran (P&P) Bahasa Melayu (BM) dan Bahasa Inggeris (BI) di SJKC.
Peraturan baru yang melibatkan pelajar Tahun Empat, Lima dan Enam itu, dikatakan tidak sesuai untuk dilaksanakan di SJKC. Persoalan saya, siapakah mereka? Adakah mereka ini kerajaan?




Sudah tiba masanya KERAJAAN BN bertegas HAPUSKAN SEKOLAH VERNAKULAR bermula dengan semua sekolah cina. Mana ada satu negara dalam dunia yang ada sekolah pelbagai aliran... sekolah cina wujud sebab KEBANGSATAN dan SIKAP RASIS CINA BABI... terbukti sekolah cina mewujudkan jurang dalam masyarakat dan melahirkan manusia CELAKA yang tidak tahu bersyukur dan berterima kasih kepada negara serta tak sedar diri malah RASIS anti melayu dan ISLAM.

HAPUSKAN SEKOLAH CINA... Apa tunggu lagi~!~!~!

http://theunspinners.blogspot.com/2013/07/begitu-banyak-najib-kasi-sekolah-cina.html
http://theunspinners.blogspot.com/2013/07/pihak-berkuasa-wajib-ambil-tindakan.html

KREDIT : THE UNSPINNER


1 comment:

ujang naro said...

kalo nk d mansuhkn sekolah srjk ni PAS celaka akan muncul sebagai wira yg mempertahanknnya dgn harapan waris2 komunis akan memangkah YB2 dungu PAS dlm PRU akn dtg

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

PENAFIAN

Laman ini tidak bertanggungjawab atas hasil penulisan yang dipetik dari sumber lain serta manipulasi pihak lain yang menggunakan bahan yang disiarkan disini. Laman bertujuan mengumpul maklumat sebagai saluran informasi dan media alternatif mencurahkan idea demi negara.