Friday, July 5, 2013

KUTUK MAKI DAN BERDEMO BERSIH DI MESIR BILA SUSAH MAHU KERAJAAN BN JUGA BAWA PULANG TAK MALU KE???


Sempena keadaan kacau bilau di MESIR sekarang yang berkemungkinan akan menjadi lebih teruk lagi mungkin kerajaan BN yang baru menang PRU13 lalu perlu mengatur usaha membawa pulang pelajar Malaysia di Mesir ke tanahair.

Mungkin wujud keadaan serba salah nanti ialah pelajar Malaysia yang konon ustaz dan ustazah di Mesir tu tersangat islamik hingga kutuk, maki, caci dan benci kerajaan BN ni malah siap berdemo di CAIRO pakai baju BERSHIT! tak caya tengok gambar. Punyalah benci sampai masa kempen PRU13 tu ada yang call mak bapak di Malaysia suruh undi Pakatan sebab hukumnya HARAM undi BN... wah wah wah!!!

PRU13 baru lepas besar benci ustaz dan ustazah ni pada Kerajaan BN pun tak abis lagi MAKA besar kemungkinan ustaz dan ustazah ni nak jejak kaki naik pesawat ihsan membawa mereka pulang pun mereka tak mau sebab yelah diusahakan kerajaan BN yang mereka caci maki dan hamun hari-hari. Yelah JIJIK katakan nanti buat rugi je pada kerajaan anta pesawat tapi tak ada sapa nak naik. Kut ada pun 2-3 ketul je tu pun yang sokong kerajaan dan trojan horse pembangkang.

DEMO BERSIH DI CAIRO

Ada cadangan dari pembaca. Mereka ni kan amat suka BERDEMO apa kata kita biarkan je mereka join pak arab "bodoh" berdemo menghuru harakan negara mereka untuk mengasah bakat mereka. Untung-untung mereka dapat Ijazah Kelas Pertama dalam bidang berdemonstrasi ala ISLAMIK dan bila balik Malaysia boleh kerja dengan Anwar Ibrahim. 

Tapi ingat ya adik-adik jangan minta kerja kerja bancuh kopi ya... takut lubang kunyit anda dibancuh Anwar Ibrahim pula. 

SELAMAT BERDEMO

p/s : Kutuk mesti kutuk juga tapi kesian... pengajaran kepada ostat dan ostajah ni belajarlah bersyukur dan berterima kasih serta menghargai apa yang kita ada. Ada ka Islam ajar umatnya supaya berusaha menjatuhkan kerajaan dan pemimpin. Suruh mentaati Allah Rasul dan Pemimpin lagi adalah... Dah nanti pesawat sampai naik lah ya... lafazkan syukur dan ucapkan terima kasih pada kerajaan BN... Kalau nak naik pesawat sewa khas Anwar Ibrahim silakan pun tak ada masalah... tapi awas keselamatan lubang kunyit anda semasa dalam penerbangan tiada dalam jaminan atau di insurankan syarikat penerbangan itu ya! he he he...


9 comments:

Anonymous said...

Adessss...juak penyokong Bershit pedisss juborssss bacessss artikelsss luuu......

muaahahhahahahahhahaahahhah

Anonymous said...

biar diaorang reput kat mesir tu... kalu tau siapa buat demo tu, tahan kat imigresen... jangan bagi visa belajar... kurang ajar punya pelajar

Anonymous said...

kalau dibawa balik pun mereka akan bawa bersama spring arab kemalaysia,kalau nak juga gunakan spring arab tu tak payahlah balik.tambah menyusahkan jee

Anonymous said...

ITULAH TERPELAJAR yang KURANG OTAK...........

Anonymous said...

Tak payah bawak dia orang balik, dia orang SUKA cara Mesir. Demo sana demo sini. Percayalah Mengabih Boreh je bawak dia orang balik....Harap DS Najib jangan tunduk dengan kehendak pengkhianat negera ni.

Dia suka sangat berdemo maka Allah beri mereka apa yang mereka suka. Siang Malam ada DEMO...rasakan...lagi best DEMO dalam Bahasa Arab!!

raismazzadam said...

Daripada buang duit bg penerbangan ihsan tu baik tlg rakyat kat sini yg lebih memerlukan...tolong stupid-stupid kat mesir ni pun perangai serupa anjing...mengigit je..

Anonymous said...

hg sempit politik ..

Anonymous said...

Cai2 PR mmg muka tak malu.

usin said...

hanjing atau beruk je yg berperangai begitu. tak reti berterima kasih, tikam tuan lagi ada.

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

PENAFIAN

Laman ini tidak bertanggungjawab atas hasil penulisan yang dipetik dari sumber lain serta manipulasi pihak lain yang menggunakan bahan yang disiarkan disini. Laman bertujuan mengumpul maklumat sebagai saluran informasi dan media alternatif mencurahkan idea demi negara.