Monday, February 18, 2013

LAGI SENJATA DAN ALATAN RAHSIA PAS LAWAN KERAJAAN DIBONGKAR : LORI TRASFORMER AUTOBOT

GEMPAK dan PANAS! PAS giat membangunkan persenjataan dan alatan canggih manggih sebagai persediaan menghadapi "peperangan" semasa PRU 13 nanti dan yang terkini mereka berjaya memiliki "LORI TRANSFORMER AUTOBOT" yang berfungsi "berubah bentuk" sebagaimana OPTIMUS PRIME dalam cerita trasformer. 

Dengan pemilikan aset ini PAS semakin lengkap dari persiapan selepas pemilikan KERETA KEBAL, KUBU dan MERIAM. Ahli PAS juga semakin yakin dan dilihat tidak lagi gentar dengan mana-mana negara atau organisasi politik lagi kerana mereka sudah sama hebat dan advanced. 

Jepun sedang melakukan risikan sama ada "LORI TRANSFORMER AUTOBOT"milik PAS mampu mengancam HERO mereka ULTRAMEN disamping AMERIKA juga mengikuti rapat perkembangan ini dengan berhasrat menghantar GODZILLA untuk perlawanan persahabatan dengan "LORI TRANSFORMER AUTOBOT" bagi menilai kecanggihan teknologi mereka.



."Sedang TRANSFORM..."
 
 Dipercayai "LORI TRANSFORMER AUTOBOT" PAS ini mempunyai GENG yang ramai juga (lihat gambar di bawah)... kita kena waspada bila-bila sahaja mereka boleh bertukar dari KENDERAAN menjadi tuttttttttttttttttttt....... (rahsia) he he he
ROBOT : Si SETAN Kembar Tiga

ROBOT : Si Kafir Harbi

ROBOT : Si Liberalisme
ROBOT : Si Pluralisme

Kerajaan Pusat tak terlawan dah kehebatan mereka.... namun Barisan Nasional (BN) setakat ini bertahan dengan mempersiapkan lori jual sayur dan ikan sahaja untuk menentang mereka... ha ha ha itu pun "LORI TRANSFORMER AUTOBOT" PAS ini dan GENG dah menggelabah tak tentu hala he he he he.... sebab kat LORI SAYUR dan IKAN BN tu ada lambang NO 1 (satu)... tu depa menggigil tu ha ha ha.... Duit tak ada macam depa tapi JANJI semuanya DITEPATI!
amno lori

ADA PENDEDAHAN LAGI NANTI... TUNGGGGGUUUUU!

4 comments:

Anonymous said...

ceria sungguh ceria ha ha ha... sindiran yang menghiburkan ha ha ha....

Anonymous said...

betul lah... Pakatan Rakyat sekarang boleh dipanggil Pakatan TRANSFORMER sbb semua ada LORI BESAR yg boleh transform jadi pusat ceramah ha ha ha....

Anonymous said...

BN sengkek ha ha ha... mampos lah kau!

Anonymous said...

Rugi duit rakyat pmbangkang bli lori tempomessss hua hua hua mana la lori tu dsorok lps pru kalah.. Jd reban kottt

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

PENAFIAN

Laman ini tidak bertanggungjawab atas hasil penulisan yang dipetik dari sumber lain serta manipulasi pihak lain yang menggunakan bahan yang disiarkan disini. Laman bertujuan mengumpul maklumat sebagai saluran informasi dan media alternatif mencurahkan idea demi negara.