Thursday, February 16, 2012

MANA LAGI SYIRIK NAJIB ATAU ANWAR BERTAUBATLAH!



 
 
Berbulu aku bila Pakatan Rakyat hentam Najib macam nak gila siap tuduh syirik la... tak beriman lah... kafirlah... abis ko tengok di bawah ni... Peliwat dan Penzina yang PAS agungkan sebagai imam mahadi apa peliwat ni buat???
 
Najib tak ada lah sampai siap pakai calit kat dahi dan sembah api... yang kata ponggal ni bukan perayaan agama ko silap sebab org tamil berterima kasih pada TUHAN MATAHARI... (KLIK) Sekarang sapa lebih syirik... kenapa Anwar syirik, munafikun, peliwat dan penzina ni PAS tak menyalak tegur berapi-rapi malah bela dia gila babi?
 
Memang takn serupa bikin... cilanat! pejuang Islam apa ke bendanya macam ni... boleh pilih2 pulak nak hukum org... senang cerita Pakatan Rakyat dan parti kat dalamnya PAS sesat, DAP babi dan PKR liwat hancur... berhentilah sokong mereka... agama dan fitnah dijadikan alat... kalau mereka memerintah... bagaimana negara ini nanti!

UPACARA ANWAR RELA MEN SYIRIK


Dulang Api
CALIT DAHI

 https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/s720x720/416940_2535789205357_1572411316_31983705_433444313_n.jpg

 LIBAT BERBEZA BUKAN... SYIRIK KAH INI
 



SEBENARNYA APA SAJA PEMIMPIN DAN PARTI UMNO SERTA BN BUAT SEMUA HARAM, JAHAT, SALAH DAN TAK BETUL...

TAPI KALAU PAS, PKR DAP DALAM PAKATAN RAKYAT BUAT WALAU HARAM, JAHAT, SALAH DAN TAK BETUL ADALAH HALAL, BAIK, BENAR HINGGA DI SOKONG FATWA DENGAN PUTAR BELIT AGAMA...

BETUL TAK? TEPUK DADA FIKIR DALAM-DALAM... TINGGALKAN PAKATAN RAKYAT



2 comments:

Anonymous said...

salam.Akidah DSAI sudah menonong,tak lama lagi rebah lah dia.

Anonymous said...

Anwar dah lama syirik pun. Depan belakang suma halal. So apa nak di herankan.

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

PENAFIAN

Laman ini tidak bertanggungjawab atas hasil penulisan yang dipetik dari sumber lain serta manipulasi pihak lain yang menggunakan bahan yang disiarkan disini. Laman bertujuan mengumpul maklumat sebagai saluran informasi dan media alternatif mencurahkan idea demi negara.