Friday, April 22, 2011

TIAN CHUA LANCAU SOKONG 1MELAYU 1BUMI : KAUM CINA PENGKHIANAT 1MALAYSIA

Salam Perjuangan
Salam 1Malaysia

Betapa CELAKANYA Tian Chua! Kita ajak semua kaum terutama cina untuk bersatu dengan konsep 1Malaysia... Siapa yg tolak konsep 1Malaysia selama ini??? CINA KEPARAT! Siapa yang dah makin jijik dengan perangai Kaum Cina??? Kami bangsa Melayu & Bumiputera... kami dah bertolak ansur & "merelakan" kerajaan memberi itu dan ini kepada Kaum Cina KEPARAT agar kaum cina kembali sokong BN... apa balasannya??? BN & UMNO dikhianati!

Kalau Tian Chua pun bersetuju bahawa KAUM CINALAH PENGKHIANAT konsep 1Malaysia... maka UMNO & BN harus bertindak memperkenalkan polisi... "Melayu Bumiputera didahulukan... Kaum CINA KEPARAT diabaikan"... 1MELAYU 1BUMI

SILA BACA PETIKAN PEMIMPIN CINA BANGSAT

Tian Chua "Jadi, sokongan sekarang menunjukkan sebenarnya BN tidak ikhlas dengan kempen 1Malaysia dan cogan kata ini sebenarnya sebagai satu penipuan,” katanya. ULASAN - HOI! TIAN CHUA BODOH! Siapa yang tidak iklas??? Kaum CINA lah yg tidak ikhlas... Bangsa lain dah mengalah dan diam sahaja bila kaum cina dapat macam-macam agar cina kembali sokong kerajaan dibawah konsep 1Malaysia... tapi jasa diberi dibalas dengan pengkhianatan... CINA tetap undi DAP! siapa yang tipu siapa??? siapa yang kena khianat??? JAWAB CINA LAKNAT!

Naib presiden parti komponen BN itu, Datuk Mah Siew Keong (kanan) berkata soal mengkhianati tidak timbul kerana masyarakat Cina di Sarawak tidak pernah membuat sebarang janji bahawa mereka menyokong BN. ULASAN - UMNO & BN juga tidak pernah berjanji kalau Kaum Cina tak sokong & undi BN... BN & UMNO akan terus bantu Kaum Cina Laknat! Jadi salahkah kalau kita utamakan terlebih dahulu Kaum yang Sokong & Undi UMNO & BN... takkan nak dahulukan Kaum yg terang-terang dah diberi macam-macam tapi tetap khianati dan tidak hargai pemberian kita dengan mengundi pembangkang (DAP)... JAWAB!

Menurut Mah, meskipun pengundi di Kedah dan Kelantan yang majoriti mereka masyarakat Melayu menolak BN namun kerajaan pusat tidak pernah meminggirkan kedua-dua negeri berkenaan. ULASAN - Nak tanya semua... Kelantan tu membangun sangat kah? pelaburan masuk sangat ke? Bukankah Pembangkang (Pakatan Rakyat) terutama PAS melolong minta pembangunan & minta Kelantan tak dipinggirkan... Untuk Kedah kini sudah pun merasa bahang dipinggirkan seperti kelantan... nasib Pulau Pinang pula nanti bakal kita "pulaukan" terus... kerana dah lah negeri pembangkang... negeri Kaum Cina BANGSAT kuasai pulak tu... SIAPLAH! dari ekonomi, projek dan kemudahan serta bantuan akan ditarik balik dari kerajaan pusat!



Gerakan juga membidas PERKASA dan menganggap kenyataan Abang Abdul Nasser itu sebagai bersifat 'pendedam dan rendah citarasanya".
ULASAN - Memang kami Kaum Melayu & Bumiputera sudah lama "BERDENDAM" & memendam rasa... tanahair ini milik kami & kami warisi dari nenek moyang kami... SEKARANG lihatlah... ekonomi, taraf sosial, pendidikan milik kaum Cina LAKNAT dan kini politik serta kuasa pun turut NAK DIRAMPAS Cina Babi... dahlah kami kena mengalah dan berdiam bila segala hak kami dipertikaikan malahan hak kami "dikorbankan" demi raih sokongan Kaum Cina... tapi Kaum Cina Babi tak pernah terima kasih dan syukur malahan nak lebih lagi... dan terus undi pembangkang!

Boneka CINA BANGSAT... NIZAR LANCAU!

Apakah undi BN & UMNO itu "rendah citarasanya"... apakah dengan undi Pembangkang baru tinggi citarasanya??? ya betul citarasa tinggi untuk membolehkan CINA BABI BANGSAT LANNAT menguasai Malaysia dan pijak bangsa lain seperti singapura...

KHAAHHHKKKK...TUIHHH! CELAKA CINA!

Rujuk Artikel ini (Klik)


KENYATAAN PEMIMPIN CINA YANG REALISTIK

Kenyataan Chua itu dilihat oleh pembangkang sebagai amaran kepada masyarakat Cina bahawa mereka akan kehilangan perwakilan dalam kerajaan, memandangkan Parti Bersatu Rakyat Sarawak (SUPP) - yang mewakili kaum Cina Sarawak - kalah teruk dalam pilihan raya negeri Sabtu lalu.

pemimpin MCA berdiri teguh di belakang presidennya Datuk Seri Dr Chua Soi Lek yang memberi amaran bahawa masyarakat Cina akan kehilangan perwakilannya dalam kerajaan sekiranya parti itu kalah teruk dalam pilihan raya umum akan datang.

ketua penerangan MCA, Heng Seai Kie berkata parti itu akan dianggap tidak relevan lagi jika ia tidak mencapai kemenangan di peringkat negeri dan pusat dan tidak lagi akan dapat mewakili masyarakat Cina.

Naib presiden MCA Datuk Donald Lim (kanan) pula berkata, sudah ada contoh pada 1969, apabila MCA telah memilih untuk tidak menyertai kabinet Tunku Abdul Rahman selepas kalah teruk dalam pilihan raya pada tahun berkenaan.

Katanya, jika MCA gagal memperoleh pengiktirafan daripada majoriti masyarakat Cina Malaysia, maka ia akan menjejaskan kedudukan MCA dalam BN untuk berunding bagi mendapat dan mempertahankan kepentingan kaum Cina

Artikel Rujukan (Klik)

Amacam KAUM CINA??? Tak serik lagi ke??? atau tunggu nak kena pulau dan dipinggirkan senyap-senyap oleh kerajaan dan semua kaum lain baru nak insaf... Hoi Cina... pikir guna otau bukan guna lancau...

HIDUP MELAYU & BUMIPUTERA... 1Melayu 1Bumi!
Teruskan Perjuangan...

5 comments:

Anonymous said...

WAN AZIZAH, NURRUL IZZAH, NIZAR, KHALID IBRAHIM, RODZIAH, AZMIN ALI, N. AJIS, MAHFUZ, SALAHUDDIN AYUB,HUSAM MUSA,MASIH LAGIKAH KAMU SEMUA MENYOKONG CINA DAP? KAMU ADALAH PENGKHIANAT NEGARA BERSEKUTU DGN ANWAR ALJUBURI. LIM GUAN ENG DAN BAPANYA, KARPAL SINGH DAN ANAKNYA GOBIND MESTI DI MASUKKAN I.S.A.

Anonymous said...

DAN TIAN CHUA DARI PKR. SEMUA KE I.S.A.

aku je said...

1Melayu 1Bumi!!!

Buy Chinese last..!!

Kita boikot kedai ca ya nun alif!!

Satu bangsa yang tak reti nak bertimbangrasa. Cukup-cukuplah! Enough is enough!

PKR & PASberg. Pengkhianat Melayu yg wajib ditentang habis-habisan. Tali barut yg meletakkan kepentingan peribadi melebihi kepentingan agama dan bangsanya.

Anonymous said...

NIZAR lu jgn mcm2.lu ni betolla.

atas angin said...

aku rasa kt plu berenti bgaduh... Tak kira pas, pkr atau umno... aku yg 50-50 ni pun naik seram baca blog ni... Melayu plu bsatu... Itu je... Tolonglah!

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

PENAFIAN

Laman ini tidak bertanggungjawab atas hasil penulisan yang dipetik dari sumber lain serta manipulasi pihak lain yang menggunakan bahan yang disiarkan disini. Laman bertujuan mengumpul maklumat sebagai saluran informasi dan media alternatif mencurahkan idea demi negara.