Thursday, December 9, 2010

PKR MAHU BELA ISRAEL - PARTI DAN PEMIMPIN SAMPAH!

Salam Perjuangan...

Inilah bahayanya kalau kita kekal sokong dan naikkan Pakatan Rakyat... kebanyakan pemimpin PKR, PAS dan DAP merupakan PEMIMPIN SAMPAH!

Jangan marah no... memang sampah! tak percaya salah seorang nya Ahli Parlimen Balik Pulau... konon nak jadi hero... tapi jadi hero untuk bantu Israel Laknatullah yang Allah dah jelas berfirman dalam Al-Quran yang mereka tidak akan sesekali redha keatas ISLAM!

Nak berjuang dan buat baik kena ada prinsip la yeop! Islam kena jadi pegangan... apa kau ingat kau bantu Israel Laknatullah lepas tu dia nak stop kacau negara Islam dan serah Palestin... ko sunat 10 kali lagi pun mustahil Yusmadi Sampah oiii!

KUALA LUMPUR 7 Dis - Ahli Parlimen Balik Pulau Yusmadi Yusoff menyarankan agar negara-negara Pertubuhan Persidangan Islam (OIC) yang mana Malaysia adalah anggota tetapnya menghulurkan bantuan kecemasan dan peralatan atas dasar kemanunsiaan kepada Israel yang kini berdepan dengan bencana kebakaran yang telah meragut lebih 140 nyawa rakyat negara itu.

Yusmadi berkata walaupun konflik Palestin-Israel yang berpanjangan sejak 1947 dan telah mengorbankan beribu-ribu rakyat kedua belah pihak dalam peperangan dan persengketaan, kejadian kebakaran hutan di wilayah tengah Israel sejak hampir seminggu lalu memberi peluang bagi kedua-dua seteru lama untuk saling bantu membantu serta mewujudkan keadaan yang memungkinan keamanan abadi di negara Palestin yang kini di jajah oleh Israel.

SATU LAGI INSIDEN MEMPERLIHATKAN BETAPA SAMPAHNYA YUSMADI INI...



No comments:

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

PENAFIAN

Laman ini tidak bertanggungjawab atas hasil penulisan yang dipetik dari sumber lain serta manipulasi pihak lain yang menggunakan bahan yang disiarkan disini. Laman bertujuan mengumpul maklumat sebagai saluran informasi dan media alternatif mencurahkan idea demi negara.