Wednesday, December 8, 2010

MENTERI BESAR KELANTAN NIK AZIZ NIK MAT KINI AMAT TENAT



Berita yang baru diterima dari portal Malaysia Instinct

Ini satu berita gempar yang Farah terima tengah malam ini...dimaklumkan seorang rakan dari Kelantan bahawa Nik Aziz sakit tenat malam ini dan terpaksa dibawa ke hospital.

Punca dikatakan kerana sesak nafas.

Nik Aziz dikatakan dibawa menggunakan ambulan malam tadi.

Setakat ini tidak banyak maklumat yang diperoleh namun keadaan beliau dikatakan tenat dan beliau ditempat di wad rawatan rapi Hospital

Sakit beliau ini dikatakan ada berhubung kait dengan sakit dialami ketika mengerjakan haji tahun ini. Beliau dikatakan gagal menyempurnakan ibadah berkenaan dan terpaksa membayar Dam (denda).

Nampaknya sakit mengikut beliau sehingga ke negara ini...

Walaupun mungkin berlainan haluan politik, mari bersamalah kita mendoakan kesejahteraan beliau.

sumber/pautan:
http://www.malaysia-instinct.com/malay/index.php?option=com_content&view=article&id=1566:gempar-nik-aziz-tenat&catid=121:farah-deebah&Itemid=1376
NIK AZIZ SEDANG TENAT ...

1 comment:

Anonymous said...

Semoga cepat sembuh Pok Nik. Walaupun kita tak sehaluan, saya mohon maaf di atas keterlanjuran kata kata yang menghina Pok Nik.

Semoga cepat sembuh,dan tinggalkan lah Pakatan Haram tu.... dok dalam PAS jelah... lagi baik Pok Nik masuk UMNO, mudah mudahan makin kuat Islam di Malaysia.

Amin.

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

PENAFIAN

Laman ini tidak bertanggungjawab atas hasil penulisan yang dipetik dari sumber lain serta manipulasi pihak lain yang menggunakan bahan yang disiarkan disini. Laman bertujuan mengumpul maklumat sebagai saluran informasi dan media alternatif mencurahkan idea demi negara.