Friday, December 10, 2010

HORMATI MAHKAMAH - KES SPRM KHIR TOYO


Saya setuju agar DS Khir Toyo untuk tidak keluarkan sebarang kenyataan lagi...Kebenaran pasti akan datang jua insyallah. Mereka merancang dengan pelbagai rancangan, tetapi yakinlah ALLAH juga Maha Perancang, dan rancangan ALLAH mengatasi segalanya.

Kepada TS Gani Patail minta tolong juga tutup mulut BANGSAT lain... terutama kalau mulut macam pantat ayam kat bawah ni! mulut tak pernah guna tu yang gatal semacam nak bercakap aje... walau entah apa2


Tiga perenggan atas laporan ini berbunyi berikut:
Tindakan mengheret Datuk Seri Dr Mohd Khir Toyo ke Mahkamah Sesyen Shah Alam atas tuduhan rasuah adalah semata-mata sandiwara politik Umno dan BN bagi menutup salahguna kuasa yang lain, kata setiausaha politik kepada menteri besar Selangor, Faekah Husin.

Katanya, pendakwaan itu lebih menjurus kepada memberi laluan mudah bagi pimpinan parti itu untuk melantik pengerusi badan perhubungan Umno yang baru.

“Ia juga satu helah untuk Umno Selangor menonjolkan imej bersih dengan mengganti pemimpinnya yang sudah hilang kredibiliti.
Bukankah ini menghina mahkamah dengan membuat tuduhan melulu terhadap perjalnan proses keadilan mahkamah?

Dia juga mempersoalkan integriti institusi kerajaan yang termasuk dalamn AKta Hasutan.

Kami nak tunggu bila pula Peguam Negara Tan Sri Gani Patai nak suruh Faekah Husin tutup mulutnya?

OLeh kerana dia tak kahwin dan tak digunakan pun, Gani patut arahnya tutup semua mulutnya ... atas dan bawah.

Artikel asal -
http://theunspinners.blogspot.com/2010/12/gani-patut-suruh-mulut-atas-tu-tutup.html

1 comment:

Anonymous said...

tutup atas takpe asal jgn tutup bawah! rugi besar nanti sbb tak dpt merasai nikmat! kehkehkeh!!! Faekah..kita kahwin nak?

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

PENAFIAN

Laman ini tidak bertanggungjawab atas hasil penulisan yang dipetik dari sumber lain serta manipulasi pihak lain yang menggunakan bahan yang disiarkan disini. Laman bertujuan mengumpul maklumat sebagai saluran informasi dan media alternatif mencurahkan idea demi negara.