Thursday, December 9, 2010

BAHAYA! PORT KLANG AKAN DISABOTAJ


Baca lah angan-angan taik kucging LGE sini

Semua gerak langkah LGE sama dengan yang dibuat oleh Lee Kuan Yew di Singapura. Mula-mula mereka halau Melayu keluar dari pulau dan pecah2kan dalam hanya beberapa kawasan undi. Mereka akan lemahkan lagi ekonomi orang Melayu. Jadi mereka akan terus berkuasa.

Sekarang nak pula Penang Port.

Rancangan nak beli Penang Port yang sudah di corporatise merupakan satu rancangan tersusuan bersama untuk membunuh Port Klang. Pasal kita kacau mereka di Tanjaung Langsat dan Tanjung Pelepas maka mereka nak counterattack terhadap Port Klang sebagai psaing.

Sebaik saja Penang Port diambilkalih mereka, mereka akan bawa orang2 Port of Singaporer (PSA) masuk menguruskan. Penang Port akan bekerjasama dengan PSA dan menjadi pusat transhipment untuk Spore. Mereka boleh rendahkan harga hanya untuk bunuh Port Klang.

Pak lebai PAS bebal bukan tahu dan nampak apa yang dirancangkan untuk bunuh Malaysia. Mereka boleh seronok laporkan dalam Harakah.

No comments:

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

PENAFIAN

Laman ini tidak bertanggungjawab atas hasil penulisan yang dipetik dari sumber lain serta manipulasi pihak lain yang menggunakan bahan yang disiarkan disini. Laman bertujuan mengumpul maklumat sebagai saluran informasi dan media alternatif mencurahkan idea demi negara.