Thursday, December 9, 2010

ANWAR IBRAHIM JADI PELACUR... DIRI, PARTI DAN *&%$#

Salam Perjuangan,

Anwar telah angkut Ahli Parlimen Nick Xenophon, seorang senator daripada Selatan Australia seorang Ahli Parlimen Bebas di Australia konon bagi menyokong "kes Anwar Ibrahim Meliwat". Strategi Anwar agar kerajaan Malaysia & Mahkamah terus ditekan agar kes ini dibatalkan atau memihak beliau.


Siapa dia Ahli Parlimen Nick Xenophon... nama macam sexaphon la

Nick Xenophon terkenal dengan kempen anti-judinya sewaktu kempen pilihanraya dulu... di juga adalah antara penentang kuat terhadap industri minyak sawit Malaysia yang didakwanya tidak sihat dan tidak baik untuk kesihatan manusia. Malah dia menganjurkan rang undang-undang dalam parlimen Australia yang menyasarkan terhadap minyak sawit...

Lihat betapa bangsatnya Anwar... bawa orang asing yang memang memang mahu mensabotaj Malaysia... konon Australia sokong peliwat macam dialah berbondong-bondong orang kafir dibawa ke mari...

TINDAK TANDUK ANWAR YANG MEMBELAKANGI PRINSIP NICK

Kalau Nick Xenophon nak sokong Anwar Ibrahim Meliwat sedar tak akan realiti sebenar yang berlaku ????

1. siapa yang luluskan lesen judi di Sabah dan Sarawak dahulu.
2. pemimpin anugerah tuhan itu dituduh meliwat staf dia sendiri.
3. dua lagi staf pemimpin anugerah tuhan itu membuat lapuran polis dipaksa membuat surat sumpah palsu untuk diguna oleh pembelaan Anwar.
4. dua staf pemimpin anugerah tuhan itu jugadalam lapuran polis dikatakan dipaksa membuat surat sumpah palsu termasuk untuk memalukan YAB PM dan isteri!
5. salah seorang Ahli Parlimen pemimpin anugerah tuhan ini mengaku pernah membuat gambar palsu YAB PM kononnya dengan Altantuya
6. salah seorang Ahli Parlimen parti pemimpin anugerah tuhan ini pernah disabit kesalahan menggigit polis!!

PENYOKONG ANTARABANGSA ANWAR

Selain Nick Xenophon terdapat beberapa lagi kafir yang di"import" khas bagi membela Anwar si Peliwat ni...

1. Ahli Parlimen Australia ialah seorang Ahli Parlimen gay yang terawal di Australia, iaitu Senator Bob Brown. Beliau juga adalah dari golongan yang tidak percaya kepada agama, atau dikenali sebagai atheist.

2. Sorang lagi Ahli Parlimen Australia ialah Malcolm Turnbull, terkenal kerana menyokong penggunaan pil untuk pengguguran bayi.

3. Ini yang paling kuat sokong pemimpin anugerah tuhan iaitu iPaul Wolfowitz, "pembunuh" umat Iraq yang tangannya bergelumang dengan darah umat Islam di Iraq!

4. Sorang lagi Ahli Parlimen Australia begitu kuat menyokong beliau. Bila check tengok rupanya Ahli Parlimen tersebut, iaitu Michael Danby, adalah penyokong kuat rejim Israel la'natullah dan tokoh hak asasi kaum gay/lesbian!

REALITI SOKONGAN ANTARABANGSA KEPADA ANWAR

1. Perdana Menteri baru Australia Gillard datang melawat Malaysia baru-baru ni langsung tak sebut pasal betapa beruntungnya Malaysia dapat pemimpin anugerah tuhan macam yang Azizah sebut.

2. Begitu juga bila Hillary Clinton datang langsung tak berjumpa dengan Anwar sebagaimana yang dibuat oleh Al Gore dahulu.

wajarlah Anwar dianggap melacur... bukan sahaja melacurkan diri dengan menjual maruah bagi mendapatkan sokongan malahan melacurkan keluarga, PKR, Islam dan Negara dengan mensabotaj negara sewenangnya...

Walau apa jua dilakukan pastinya rakyat telah melihat rupa dan tindak tanduk sebenar Anwar malah tidak perlu campur tangan asing untuk rakyat membuat pilihan MENOLAK ANWAR IBRAHIM dan kuncu-kuncunya...

Idea asal dan sumber : Zul4Kulim

No comments:

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

PENAFIAN

Laman ini tidak bertanggungjawab atas hasil penulisan yang dipetik dari sumber lain serta manipulasi pihak lain yang menggunakan bahan yang disiarkan disini. Laman bertujuan mengumpul maklumat sebagai saluran informasi dan media alternatif mencurahkan idea demi negara.