Thursday, March 29, 2018

KENA CABAR LIM GUAN ENG KETUA MENTERI P.PINANG PENGECUT TELUR CICIR DALAM TEROWONG DAN BANGLOW DISKAUN

Kemungkinan Lim Guan Eng akan memakai tudung menutup aurat selepas ini kerana telur beliau telah tercicir sebiji hilang dalam terowong dan sebiji lagi di kawasan banglow diskaun tanpa kolam renang... Sembang macam celaka bila kena cabar senyap, spin dan berbohong!!!


Dah tak ada telur kan... so boleh lah pakai tudung jadi pondan... selupa itu sotong pundan why bee lapiji maaa!!! Pasti RAKYAT PENANG berbangga dapat YB Dua Alam tanpa telur kah kah kah!!!!


Kisahnya apabila Menteri Di Jabatan Perdana Menteri, DS Dr Wee Ka Siong mencabar Ketua Menteri Pulau Pinang, Joseph Lim Guan Eng untuk menyaman beliau jika ada kenyataan beliau berkaitan Projek Terowong Dasar Laut Pulau Pinang adalah palsu...

Dr Wee juga mencabar Joseph Lim Guan Eng hadir dalam sessi ceramah beliau di Butterworth pada hari Jumaat, 30 Mac ini. Malah Presiden MCA, DS Liow Tiong Lai juga sebelum ini telah memberi lampu hijau kepada kedua-dua belah pihak untuk mengadakan perdebatan ini

TAK ADA ALASAN... SAMAN DAN HADIR LAH BERDEBAT!!!
Apa punya celaka setakat berani MENYONDOL ja... berdepan takut pula VAVI ni!!!

No comments:

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

PENAFIAN

Laman ini tidak bertanggungjawab atas hasil penulisan yang dipetik dari sumber lain serta manipulasi pihak lain yang menggunakan bahan yang disiarkan disini. Laman bertujuan mengumpul maklumat sebagai saluran informasi dan media alternatif mencurahkan idea demi negara.