Tuesday, April 24, 2018

KETURUNAN JAHANAM : SHAMSIAH FAKEH DI SESAT DIROSAKKAN KOMUNIS SEKARANG CUCU BELIAU LUNYAI DIPERKUDA DAP


Sejarah tercipta apabila DAP dengan secara terbuka kali ini menyenaraikan sesorang waris pemimpin terkenal Parti Komunis Malaya (PKM) sebagai calon mereka di Selangor. 

Mungkin mereka cuba memprovokasi Masyarakat Malaysia atau sekadar mencuba agenda tersembunyi mereka selama ini... 
 
Jamalaiah Jamaluddin, cucu kepada pemimpin PKM yang terkenal, Shamsiah Fakeh, dipertaruhkan untuk kerusi Damansara Utama. Jamaliah tidak diletakkan di kerusi Melaka atau Pulau Pinang sebaliknya di Selangor, negeri yang dinaungi Raja Berpelembagaan.

DUN ini dikenali sebagai Bandar Utama sebelum persempadanan semula, tempat di mana 99% adalah pro pembangkang. Letak seluar dalam pemimpin DAP sekalipun boleh menang. DAP letakkan calon ini di kawasan pasti menang untuk memberikan satu isyarat yang jelas kepada Rakyat Malaysia.

Mat Sabu, Presiden PAN pasti antara yang paling bangga kerana beliaulab antara orang yang mahu mendaulatkan PKM sebagai pejuang kemerdekaan seperti apa yang dilakukan terhadap Mat Indera.

Kini DAP tidak berselindung lagi. DAP tahu masyarakat Malaysia terutama bangsa Melayu telah berpecah belah. Kinilah masanya DAP hendak menunjukkan belang sebenar mereka.

No comments:

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

PENAFIAN

Laman ini tidak bertanggungjawab atas hasil penulisan yang dipetik dari sumber lain serta manipulasi pihak lain yang menggunakan bahan yang disiarkan disini. Laman bertujuan mengumpul maklumat sebagai saluran informasi dan media alternatif mencurahkan idea demi negara.