Tuesday, March 20, 2018

MB SELANGOR AZMIN ALI LEMBU TAK FAHAM ZERO MARGIN SIMPANAN AIR

Tahniah Rakyat Selangor kerana bertuah mendapat MB bodoh Alang macam Azsemin Ali dan ditadbir oleh PKR @ peduli kroni....

Disebabkan tidak faham istilah zero margin simpanan air... Mr. AZsemin Ice Cream mahu mencampak KSU KeTTHA dalam empangan sekiranya dapat membuktikan air di empangan negeri itu penuh hahaha.... 

Air penuh dalam empangan pun... kalau tak dapat diproses... hingga menjadi air bersih untuk minuman... lantas boleh disalurkan sampai kepada rakyat sampai di rumah apa guna betul tak???

Sekarang pun rakyat selangor macam sudah jadi body builder... gagah perkasa... lengan dan kaki berotot... gagah perkasa gitu...

kerana kena bersenam mengangkat baldi dan menadah air... membawa naik hingga ketingat sepuluh... heheheh... apakah ini program serampang 2 mata azmin agar lebih ramai atlet lahir dari selangor selepas ini... hahaha!!!!

MARI KITA KAGUM melihat keterujaan Rakyat Selangor... 
APA TAK NYA... belum sampai pilihanraya umum dan berlatih beratur sakan... 
KENAPA KENA BERATUR??? AKIBAT TERSALAH UNDI DAHH!!!!
Kena beratur TADAH AIR!!!

rakyat

APA KATA KERAJAAN ICECREAM ALIS... Mudah!!! Cara selesaikan masalah air ni memang mudah... 

1. suruh tunggu awam mendung... kemudian boleh lah rakyat tadah dan pakai air hujan!!!! 


2. suruh rakyat understanding dan greatful... rakyat dibandingkan dengan haiwan tak berakal pun boleh cari air!!! wow!!!


3. Yang pasti dalam JAMBAN pasti WUJUD AIR... ada walau air paip tak ada.... ANDA NAK TAU!!! kenalah amal petua buat ice cream JAMBAN ala assmin Geli hahahaha!!!!



No comments:

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

PENAFIAN

Laman ini tidak bertanggungjawab atas hasil penulisan yang dipetik dari sumber lain serta manipulasi pihak lain yang menggunakan bahan yang disiarkan disini. Laman bertujuan mengumpul maklumat sebagai saluran informasi dan media alternatif mencurahkan idea demi negara.