Monday, July 10, 2017

MAHATHIR U-TURN LAGI UBAT TERTINGGAL DI MALAYSIA SERANGAN NYANYUK MENJADI-JADI

Tak sampai 24 jam selepas Mahathir membuat kenyataan menyokong ANwar si Banduan Peliwat sebagai calon perdana menteri Pakatan Pembangkang, Mahathir mamak karala telah membuat U-TURN apabila menafikan sokongan terhadap Anwar Ibrahim pembantai china doll.
Apa sudah jadi ni kenapa FLIP-FLOP berpusing-pusing spin ke kenyataan awal tu sebab kesian ja kat nurul IZZAH janda  yang datang london jauh-jauh beraya dengan Mahathir Mudha LupHa hehehe... biasalah mahathir kan pandai politik bermuka-muka ni... meraikan dan ceria di depan... dibelakang kena tikam sepak terajang hahaha macam Anwar peliwat kena dulu!!!
Sumber mengatakan kejadian mahathir pening lalat ini mungkin disebabkan "ubat nyanyok" beliau tertinggal di Malaysia semasa ke LONDON untuk beraya tempoh hari atau mungkin sebab faktor genetik mamak karala sendiri yang suka spin... hahahaha

Sudahlah!!! dulu negarawan kini negarasawan... SAWAN U-TURN!!!!

kredit : http://khairulryezal.blogspot.my/2017/07/u-turn-tun-dr-mahathir-sudah-berpusing.html

No comments:

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

PENAFIAN

Laman ini tidak bertanggungjawab atas hasil penulisan yang dipetik dari sumber lain serta manipulasi pihak lain yang menggunakan bahan yang disiarkan disini. Laman bertujuan mengumpul maklumat sebagai saluran informasi dan media alternatif mencurahkan idea demi negara.